hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 28
#1
Medical Online >> fogalomtár
2010-04-21
#2
Medical Online >> a marketing lehetőségei
2010-04-21
A benchmarking egy állandó folyamat a legjobb nemzetközi gyakorlat felkutatására és megismerésére, valamint a saját szervezetünkbe való beillesztésre.
#3
Medical Online >> a marketing lehetőségei
2010-04-21
Az egészségügyi intézmények működésében könnyen keletkezhetnek zavarok. A média ezeket sokszor fel is nagyítja. A „botrány” kezelése nem merülhet ki a hiba elhárításában, korszerű marketingtechnikákra is szükség van. Ezeket pedig időben kell elsajátítani. A háziorvosok esetében egy-egy válság a betegek elpártolását, a bizalom elvesztését jelentheti.
#4
Medical Online >> a marketing lehetőségei
2010-04-21
A betegtájékoztatás fejlesztése érdekében az elmúlt időben számos kezdeményezés és szabályozás született. A public relations szempontjából a betegtájékoztatási rendszer ügyfélszolgálati rendszernek minősül
#5
Medical Online >> a marketing lehetőségei
2010-04-21
Valamennyi fent említett jellemző mind abba az irányba mutat, hogy a megfelelő kapcsolatok kialakításához igencsak szükséges a spontán és a tudatosan beszerzett adatok együttes kezelése, közös platformra hozása.
#6
Medical Online >> a marketing lehetőségei
2010-04-21
Jól látható, hogy a háziorvosok nem homogén piacon működnek. A betegkör összetétele mind objektív (életkor, végzettség, családi helyzet, jövedelem stb.), mind szubjektív szempontokból (felelősségtudat, öngondoskodás, együttműködési készség, stb.) igen eltérő, heterogén.
#7
Medical Online >> a marketing lehetőségei
2010-04-21
Az egészségügyi intézmények esetében a beteg és a hozzátartozója egyaránt célcsoport. Sok esetben a célközönség itt sincs abban a helyzetben, hogy változtasson, ha nem elégedett, ilyenkor is maradnia kell annál az orvosnál, kórháznál.
#8
Medical Online >> a marketing jellemzői
2010-04-20
Kommunikációs folyamatmodell: A kommunikáció tudatos információkibocsátás, amelynek mindig van tárgya – üzenete –, van célja, amit a kibocsátó az üzenettel kíván elérni. A folyamat – kifelé irányuló kommunikáció esetén – kiindulópontja az orvos, aki valamit közölni akar, a befogadó, a célszemély pedig a beteg.  A klasszikus kommunikációs modellt 1948-ban Laswell dolgozta ki.
#9
Medical Online >> a marketing jellemzői
2010-04-20
A szolgáltatások esetében mindig nagy szerepe van az ügyfelekkel való kapcsolattartásnak az igénybevételt követően is.
#10
Medical Online >> a marketing jellemzői
2010-04-20
A szolgáltatási folyamat részének tekintünk minden olyan folyamatelemet, ami hatással lehet a szolgáltatás minőségének megítélésére. (Mennyit kell várakoznunk és milyen körülmények között, mekkora a zsúfoltság, mit lehet helyben elintézni és miért kell máshová menni stb.).
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha egyetlen egészséges növényi olajat kellene megnevezni, a többség valószínűleg az olívaolajat említené. De mitől különleges – ha egyáltalán az – az olívaolaj?