hirdetés
hirdetés
2024. július. 03., szerda - Kornél, Soma.
hirdetés

Spontán és célzatos kapcsolattartás

Utánkövetés – follow up

Imázs-erősítő kapcsolattartás

A szolgáltatások esetében mindig nagy szerepe van az ügyfelekkel való kapcsolattartásnak az igénybevételt követően is.
Az egészségügyi szolgáltatások – kiemelten a háziorvosok – esetében az utánkövetés különösen azoknál a betegeknél fontos, akik nem szorulnak rendszeres ellátásra, és csak viszonylag ritkán keresik fel a háziorvost.

Amennyiben az orvos megteheti, érdemes ezeket a betegeket a kezelést követően bizonyos idő múlva felhívni vagy felkeresni, és érdeklődni arról, hogyan vált be a kezelés, jelentkeztek-e azóta újabb panaszok, vagy teljesen megszűnt a probléma. Ez elsősorban az orvos imázsát erősíti, hiszen tudatosítja a betegekben, hogy ők az orvos számára nemcsak a munka tárgyát képezik, hanem bizonyos felelősséget is érez irántuk, és saját munkája eredménye is érdekli.

A kapcsolattartás természetesen történhet célzatosan – felhívja, behívja, felkeresi az adott személyt a háziorvos –, és lehet „spontán” is, amikor a háziorvos olyan közösségi helyekre látogat el, ahol találkozhat betegeivel az orvosi rendelő falain kívül (pl. társadalmi események).
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
hirdetés