hirdetés
hirdetés
2024. november. 05., kedd - Imre.
hirdetés

Reklám, SWOT, backoffice...

Fogalomtár

Backoffice: az ügyfelekkel közvetlenül kapcsolatba nem kerülő személyek, tevékenységek, melyek elengedhetetlenek a frontvonali tevékenységek problémamentes lebonyolításához.

Célcsoport: a kommunikációval elérni kívánt társadalmi csoport, akinek viselkedését befolyásolni kívánjuk.

Frontvonal: az ügyfelekkel közvetlenül kapcsolatba kerülő személyek, tevékenységek.

Outreach programok: az egészségügyi gyakorlatban azokat a programokat jelenti és elsősorban az ügyfélszolgálatok végzik, melyekkel az egészségügyi intézmény vagy orvos elérni kívánja az őt egyébként fel nem kereső, szolgáltatást igénybe nem vevő pácienseket.

Piac: „a hely, ahol a csere megtörténik”, azaz az eladók és vevők találkozási pontja.

Public relations (pr): kommunikációs tevékenység, melynek célja a hosszú távú bizalom és elismertség kialakítása.

Promóció: befolyásolás, értékesítés elősegítése bizonyos kedvezményekkel, ajándékokkal, akciókkal.

Reklám: kommunikációs eszköz, melynek célja azonnali hatás elérése, vásárlásra ösztönzés.

SWOT analízis: egy-egy szervezet, személy, tevékenység elemzése, értékelése erősségei és gyengeségei alapján.

Szegmentálás: egységes, homogén csoportokra osztás, meghatározott szempontok szerint.

Szórólap: olyan – egyszerű kivitelű – reklámeszköz, melyből nagy példányszám készül, és széles körben terjesztik, nem csak a célcsoport körében.

Win-win helyzet: tárgyalási eredmény, melyben mindkét tárgyaló fél nyertesnek érzi magát.

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
hirdetés