2025. május. 18., vasárnap - Erik, Alexandra.
hirdetés
hirdetés

Ismerjék meg a 2024-es HRKOMM AWARD főzsűri tagjait!

Immáron nyolcadik alkalommal rendezzük meg a HRKOMM AWARD-ot, amely a legrégebbi és legnagyobb hazai HR-kommunikációs megoldások versenye. Idén aktualizált kategóriarendszerrel és a nemzetközi szinthez igazodó értékelési szempontokkal várja a zsűri a pályázatokat. Cikkünkben ezúttal megismerhetik az idei év főzsűrijének bírálóit.

A FŐZSŰRI ELNÖKE

Szalai Enikő, HR vezérigazgató-helyettes, Yettel Magyarország

Szalai Enikő az MTA nyelvészeti kutatójaként kezdte pályafutását, majd trénerként és tanácsadóként lépett be az üzleti világba, ahol több nagyvállalatot támogatott vezetői és szervezetfejlesztési, valamint vezetői keresési és kiválasztási projektekben. 2012 és 2020 között a Canon magyarországi, majd európai HR igazgatójaként dolgozott, majd az élelmiszer-kiszállítás két kulcsszereplője, a brit Just Eat és a holland Takeaway egyesülését támogatta. 2022-ben csatlakozott a Yettelhez HR vezérigazgató-helyettesként. Enikő több évtizedes nemzetközi tapasztalattal rendelkezik a HR menedzsment, szervezet- és vezetésfejlesztés és coaching területén.

A FŐZSŰRI BÍRÁLÓI

Berkes Áron, HR igazgató, United Consult

Áron 15 éves vezetői tapasztalattal rendelkezik a HR területén. Karrierjét a DHL-nél kezdte, majd a Schneider Electric-nél dolgozott országos HR igazgatóként, később a vállalat európai ügyfélprojekt üzletágának regionális HR igazgatójaként. Ezt követően csatlakozott a Vodafone-hoz, ahol Senior HR Business Partnerként kezdett, majd HR igazgatójaként folytatta munkáját. Ez év júniusától a United Consult HR igazgatói pozícióját látja el. Másodszorra vesz rész a Hrkomm Award főzsűrijében, ami számára egy igazán inspiráló élmény.

 

Bőhm Kornél, kommunikációs szakértő, PR szakember, konferenciaelőadó, az MPRSZ Kríziskommunikációs Tagozatának alapítója

Bőhm Kornél rendszeresen publikál hazai és nemzetközi szakmai folyóiratokban, magazinokban, illetve gyakori előadója konferenciáknak, szakmai workshopoknak, üzleti eseményeknek és felsőoktatási intézményeknek. Első könyve, a „Sem megerősíteni, sem cáfolni…”  2018-ban jött ki a HVG Kiadónál, újabb kötete, a Karaktergyilkosság – Lejáratás a gúnynévtől az álhírig 2021 őszén jelent meg. 2023 februárja óta Krízisek és Pofonok néven podcast csatornával is rendelkezik.

Hevesi Nóra, kommunikációs és kampány vezető , Tesco

Hevesi Nóra közel 30 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik, 10 éve csatlakozott a Tescóhoz mint kommunikációs és kampány vezető. Munkája során kiemelt figyelmet kap a sokszínűség és befogadás támogatása a vállalatnál, a Tesco az idei üzleti évben már harmadik alkalommal tette közzé a Sokszínűségi riportját. Nóra vezetésével a Tesco több szakmai elismerést is kapott az elmúlt években a sokszínűségért és befogadásért tett erőfeszítései miatt. A Tescónál töltött évek alatt számos kezdeményezést indított el vállalaton belül is, mint például a 40 feletti Tescós Nők csoportja, ahol a menopauzában érintett tescós nők bátran megoszthatják tapasztalataikat, élményeiket. A kezdeményezés hatására a vállalat több intézkedést is bevezetett, melynek köszönhetően ma már menopauzabarát munkahely védjeggyel is rendelkezik a Tesco. Nóra sikereit pedig nemrég azzal is elismerték, hogy bekerült a legjobb 15 hazai kommunikációs szakember közé. Nóra elsősorban a csapatára és a közösen elért sikerekre a legbüszkébb és arra, hogy a jelenlegi nehéz gazdasági helyzetben is folytatni tudják mind sokszínűségi mind fenntarthatósági tevékenységüket, valamint nem állnak le a vásárlók, a közösségek és a bolygó támogatásával.

Horváth Ádám, Chief Sparkle Offizzer, Brandfizz / Elnökségi tag, Európai Employer Brand Szövetség / Elnök, Employer Branding Tagozat, Magyar PR Szövetség

Horváth Ádám munkavállalói élmény építésében és vállalatok munkáltatói márkájának fejlesztésében szerzett másfél évtizedes vezetői tapasztalatot. Magyarország piacvezető employer brandingre specializálódott ügynökségének társalapítója, számos hazai egyetemen oktat munkáltatói márkaépítést. A Brandfizz munkáját 50 hazai és nemzetközi díjjal ismerték el, 2023-ban a Év HR Kommunikációs Ügynöksége díjat vehették át, 3 alkalommal a globális Employer Brand Excellence by Employer Brand International kiadványába is beválogatták esettanulmányaikat. Horváth Ádám munkáltatói márka stratégia építésében támogatta többek között az EY, Knorr-Bremse, NN, Telenor, Accor, Grandvision, Diageo, Jaguar LandRover, Coca-Cola, Thermo Fisher Scientific, KUKA és Heineken márkákat. „Nem elég jó munkahelynek lenni, annak is kell látszani!" - húzza alá. Ádám jelenleg executive management tanulmányokat folytat a bostoni MIT Sloan School of Management posztgraduális ACE képzésén.

Kalmár Ákos, országos HR vezető, Continental

Kalmár Ákos 2005-ben kezdte meg pályafutását HR területen, 10 éves kiskereskedelmi és 9 éves autóipari tapasztalattal rendelkezik. A Continental budapesti autóelektronikai gyártőüzeméhez 2015-ben csatlakozott. HR specialistaként a projektmenedzsment, a kompenzáció és a munkaügyi kapcsolatok vált a szakterületévé. 2016-ban HR szolgáltatás vezetőként volt felelős a HR adminisztrációs, valamint a munkaidő és juttatás menedzsmenthez kapcsolódó tevékenységekért. 2017-ben HR igazgatói kinevezést kapott a budapesti gyár élén. 2018-ban részt vett a Continental Egymásért Alapítvány létrehozásában, amely kuratóriumának elnöke volt 2018-2022 között. 2022-től a Continental magyarországi cégcsoportjának országos HR vezetője.

Murányi Linda, PR és belső kommunikációs vezető, Erste

Murányi Linda 2014 óta erősíti az Erste PR kommunikációját. Az Erste PR csapat vezetőjeként média kapcsolatokért és tartalomgyártásért, belső kommunikációért, illetve dolgozói és ügyfél rendezvényekért felel. 

Az elmúlt években számos erstés belső kommunikációs programot HRKomm és HRBest díjakkal ismertek el. 

Személyes lojalitásának egyik oka azok az értékek, amik az Erstében a vállalati kultúrát jellemzik, és amiknek megmutatásán ő is elhivatottan dolgozik, mind a kollégák, mind a publikum irányába.

 Szabó Hedvig, Director of strategy & Client services

Az Uniomedia kommunikációs ügynökség partnere, stratégiai tervezője és client group vezetője. 

Szakmai tapasztalatát vállalati oldalon szerezte, az Uniomediához 2014-ben csatlakozott, ahol az elmúlt 10 évben a legkülönbözőbb iparágakban és kampányokon dolgozott, az ügynökség számos nemzetközi és hazai díjnyertes kampányának tervezésében és megvalósításában vett részt. 

Szívügye a fenntarthatóság, a valós környezeti és társadalmi hatással bíró projektek és kampányok tervezése és megvalósítása.

Székeli Dalma, business unit manager, HRPOWER

Eredeti végzettsége HR-es és szervezetfejlesztő. Az elmúlt több mint 12 évben dolgozott a marketing, a HR, a rendezvényszervezés és projektmenedzsment területén. 

Gyógyszer-, autó-, dohány-, és médiaipari tapasztalata után közel 5 éve van PPH MEDIA kiadónál, mely a HRPOWER szaklapért is felel. 

2022 nyara óta látja el a HR-el, vezetéssel és pszichológiával foglalkozó terület vezetését.

Dr. Varga Zoltán, Regionális HR és jogi vezető, Magyar Suzuki Zrt.

Jogász-közgazdász. Több mint egy évtizede csatlakozott a Magyar Suzukihoz. 2020-ban a HR-, illetve a Jogi és Compliance Osztály irányítását bízták rá, melyeket ma már regionális szinten vezet. Jogi diplomáját Miskolcon szerezte, majd több neves egyetemen folytatta tanulmányait.

A Magyar Suzukinál az elmúlt években számos sikerprojektet vitt véghez, ilyen a Suzuki oktatási- és egészségügyi centrum megnyitása, illetve a duális képzés megalapozása. Hitvallása, hogy a vezetői attitűd meghatározza a kollégák munkakedvét és teljesítményét, emellett a motiváció fenntartása érdekében fontos megtanulni és tanítani a változások kezelését, melyben a megfelelő mennyiségű és milyenségű kommunikáció sokat segíthet. 2022-ben az év fiatal HR-vezetőjévé választották.

Eseményajánló:

Idén újra megrendezésre kerül a HRKOMM Award, amely a legrégebbi és legnagyobb hazai HR-kommunikációs megoldások versenye, ahol aktualizált kategóriarendszerrel és a nemzetközi szinthez igazodó értékelési szempontokkal várja a zsűri pályázataitokat.

A HRKOMM Award nyertesei (arany, ezüst, bronz) és döntősei pontszerzők a HRPOWER HR/Toplistán és az APEX PR Toplistán.

A verseny FŐTÁMOGATÓJA a

Az „Integrált employer branding stratégia” főkategória támogatója: 

 

A „Toborzási kampány leendő munkavállalók felé” kategóriát támogatja:

 

Az „Onboarding folyamat” kategóriát támogatja:

 

A „Belső kommunikáció meglévő munkavállalók felé” kategóriát támogatja:

 

A „Képzés-fejlesztési program” kategóriát támogatja:

 

A „Digitális megoldások” kategóriát támogatja:

 

A „Jelöltélmény” kategóriát támogatja:

 

A „Wellbeing a munkahelyen” kategóriát támogatja:

(forrás: HRPWR)
hirdetés

Könyveink