2025. augusztus. 14., csütörtök - Marcell.

Online marketingtervezés: a médiatervezés lépései a tervezéstől a megvalósításig

Vegyen részt Ön is az e-Pharma Communication képzésen, és hallgassa meg Ihász Ingrid (CEMP) előadásait az online médiatervezésről, a kampányértékelésről és az online versenytárselemzésről.

Az online médiatervezésről szóló blokkban gyakorlatorientáltan ismerjük meg az online médiatervezés munkafolyamatát, elkülönítve a B2B és a B2C célcsoportoknak szóló kampányokat, és külön kitérve arra, hogy milyen aktivitásokat érdemes külső partnernek kiadni. A brief, kutatás, stratégia, taktika és vásárlás egyaránt terítékre kerül.

  • Brief – kutatás – stratégia – taktika – vásárlás – menedzsment – értékelés. Célok meghatározása – marketing, kommunikáció, média, kampány. Médiafelületek kiválasztása, vásárlási módok, ajánlatkérés, ár/érték arány meghatározása.
  • Ügynökség kontra belső erőforrások: mikor, mit, mire érdemes használni.
  • A hazai internetező közönség. Internet penetráció, az internetező közönség jellemzői, főbb tartalomfogyasztási szokások.
  • Az online hirdetési piac szereplői. Sales house-ok, ügynökségek – mikor érdemes velük dolgozni.
  • Az online reklámpiac mérete, jellemzői, szeg­mensei.

A kampányértékelésről szóló részben az online kampányok mérése és értékelése lesz a téma: mit és hogyan érdemes mérni, illetve ezzel összefüggésben hogyan érdemes optimalizálni.  

  • Értékelés, utóértékelés, hatékonyságmérés: mit mérünk, s hogyan értékeljük?
  • Hogyan optimalizáljuk kampányainkat? Mitől lesz sikeres egy kampány?
  • Utóértékelés: hogyan és mit mérjünk?


versenytársfigyelés alapvető fontosságú minden kommunikációs aktivitás tervezésekor. Ebben a részben egyaránt foglalkozunk a gyógyszer hirdetési piaccal, a B2B és B2C online kiadványokkal, illetve az online versenytársfigyelés módszereivel.

  • B2B és B2C egészségügyi online kiadványok pia­ci körképe. Kutatási adatok, hirdetők a piacon. Kantar Media Adex adatbázis.
  • Online versenytárselemzés kutatási módszerei: milyen módszerekkel, hogyan tudjuk feltérképezni versenytársaink online jelenlétét? Mi a jelenlegi piaci pozíciónk (weboldal, marketing, közösségi média, mobil)?
  • Miben vagyunk erősebbek, gyengébbek, mik a lehetőségeink, veszélyeink az online kommuniká­cióban? SWOT analízis.

Előadó: Ihász Ingrid, CEMP

ePharma Communication - online kommunikációs tréning gyógyszeripari termékmenedzserek részére. A tervezéstől az eredményes mérésig!

Vegyen részt Ön is az e-Pharma Communication képzésen!

cimkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
hirdetés