2025. augusztus. 14., csütörtök - Marcell.

Szövegírás: kinek, mit, hogyan? - Online kommunikációs tréning gyógyszeripari termékmarketingeseknek

Ismerje meg a hatékony szövegírás műhelytitkait! Hogyan írjon úgy, hogy azt el is olvassák? Mi az insight alapú szövegírás? Milyen kreatív lehetőségek rejlenek az online kommunikációban?

Az e-Pharma Communication - A tervezéstől az eredményes mérésig - képzés  előadásán Füleki Bettina 14 éves kreatív szövegírói tapasztalatát osztja meg a  résztvevőkkel.

Szövegírás: kinek, mit, hogyan? A kreatív szövegírástól a hatékony szövegekig? Perszonalizálás és egyéb fondorlatok

  • Mitől hat a reklámszöveg? Az insight alapú szövegírás fogásai.
  • A befogadó határai szövegolvasáskor – az ideális szöveghossz műfaj szerint.
  • Hírlevél, reklám a hírlevélben: saját hírlevél készítése, hírlevélben való szöveges és/vagy képi megjelenés.
  • E-dm levél: mitől lesz hatékony az elektronikus levél? Hogyan állítsuk össze? A kép és a szöveg viszonya az e-dm levélben.
  • Interaktív online felületek, milyen kreatív anyag késztet interakcióra?
  • Kreatív bannerek fajtái és mechanizmusa.
  • Kreatív megjelenés mobil eszközökön.
 

Vegyen részt Ön is az e-Pharma Communication képzésen Füleki Bettina, Ad School - ajánlásával.

cimkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
hirdetés