Szövegírás: kinek, mit, hogyan? - Online kommunikációs tréning gyógyszeripari termékmarketingeseknek
2012. március 26. 11:50
Ismerje meg a hatékony szövegírás műhelytitkait! Hogyan írjon úgy, hogy azt el is olvassák? Mi az insight alapú szövegírás? Milyen kreatív lehetőségek rejlenek az online kommunikációban?
Az e-Pharma Communication - A tervezéstől az eredményes mérésig - képzés előadásán Füleki Bettina 14 éves kreatív szövegírói tapasztalatát osztja meg a résztvevőkkel.
Szövegírás: kinek, mit, hogyan? A kreatív szövegírástól a hatékony szövegekig? Perszonalizálás és egyéb fondorlatok
- Mitől hat a reklámszöveg? Az insight alapú szövegírás fogásai.
- A befogadó határai szövegolvasáskor – az ideális szöveghossz műfaj szerint.
- Hírlevél, reklám a hírlevélben: saját hírlevél készítése, hírlevélben való szöveges és/vagy képi megjelenés.
- E-dm levél: mitől lesz hatékony az elektronikus levél? Hogyan állítsuk össze? A kép és a szöveg viszonya az e-dm levélben.
- Interaktív online felületek, milyen kreatív anyag késztet interakcióra?
- Kreatív bannerek fajtái és mechanizmusa.
- Kreatív megjelenés mobil eszközökön.
Vegyen részt Ön is az e-Pharma Communication képzésen Füleki Bettina, Ad School - ajánlásával.