Online marketingeszközök használata a gyógyszer-kommunikációban – jogi szabályozás
A reklámokra, illetve a gyógyszerforgalmazásra vonatkozó jogi előírások külön-külön is nagyon speciális és bonyolult jogterületnek számítanak, így ez hatványozottan elmondható ezek ötvözetéről.
Vegyen részt Ön is az e-Pharma Communication képzésen, hallgassa meg Dr. Hatházi Verát a jelenleg hatályos jogi szabályozásokról!
A reklámokra, illetve a gyógyszerforgalmazásra vonatkozó jogi előírások külön-külön is nagyon speciális és bonyolult jogterületnek számítanak, így ez hatványozottan elmondható ezek ötvözetéről.
Az előadásunk célja, hogy ebbe a sokszor nehezen átlátható, száraz jogi hátterébe érthető és szemléletes módon engedjen bepillantást, és egy olyan gyakorlati útmutatóként szolgáljon a résztvevők számára, amelynek mentén a kreativitás a jogszabályi keretek között a lehető legteljesebb mértékben ki tud bontakozni.
Dr. Hatházi Vera - ügyvéd - e-Pharma Communication előadó
e-Pharma Communication képzés gyógyszeripari termékmenedzserek és ügynökségek részére!