2025. május. 09., péntek - Gergely.

Online marketingeszközök használata a gyógyszer-kommunikációban – jogi szabályozás

A reklámokra, illetve a gyógyszerforgalmazásra vonatkozó jogi előírások külön-külön is nagyon speciális és bonyolult jogterületnek számítanak, így ez hatványozottan elmondható ezek ötvözetéről.

Vegyen részt Ön is az e-Pharma Communication képzésen, hallgassa meg Dr. Hatházi Verát a jelenleg hatályos jogi szabályozásokról!

A reklámokra, illetve a gyógyszerforgalmazásra vonatkozó jogi előírások külön-külön is nagyon speciális és bonyolult jogterületnek számítanak, így ez hatványozottan elmondható ezek ötvözetéről.

Az előadásunk célja, hogy ebbe a sokszor nehezen átlátható, száraz jogi hátterébe érthető és szemléletes módon engedjen bepillantást, és egy olyan gyakorlati útmutatóként szolgáljon a résztvevők számára, amelynek mentén a kreativitás a jogszabályi keretek között a lehető legteljesebb mértékben ki tud bontakozni.

Dr. Hatházi Vera - ügyvéd - e-Pharma Communication előadó


e-Pharma Communication képzés gyógyszeripari termékmenedzserek és ügynökségek részére!



cimkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
hirdetés