Online médiaeszközök az OTC és RX kommunikációban
"Mint tudjuk hatalmas különbségek vannak az OTC és az RX kommunikáció között. Az online kommunikáció e két területen még nagyobb lehetőségeket/veszélyeket rejt magában, amit sajnos, a marketing cégek többsége nem képes megérteni. Ezért születnek haszontalan online kampányok, jönnek létre website-ok, melyeket ha megtalálnak is, nem konvertálnak és az eDetailingről ne is beszéljünk."
Az e-Pharma Communication - A tervezéstől az eredményes mérésig - képzés előadásán
Damjanovich Nebojsa 11 éves tapasztalatát fedi fel, melyet a gyógyszeripari online kommunikációban szerzett meg.
Online médiaeszközök az OTC és RX kommunikációban előadás tematikája
- Médiacsatornák erősségei, gyengeségei: melyek a tv, a nyomtatott sajtó, a közterület, a rádió, az internet erősségei és gyengeségei? Hol, mit hirdetünk meg? Hogyan tudjuk elérni a leghatékonyabban célcsoportunkat? Melyek az online eszközök erősségei?
- Online marketing eszközökről: milyen online marketing eszközök állnak rendelkezésre a gyógyszerpromóció során? Melyik eszközt mire használjuk? Mik a legfontosabb mutatóik ezeknek az eszközöknek?
- Banner: mik azok a bannerek, milyen méreteket használnak ma a médiák, melyek a legsikeresebbek? Melyik méretet, mire használjunk? Mivel és hogyan mérjük? Mi az a CT, AV, CTR? Ki készítse el a bannert? Mi szerepeljen a banneren? Mitől fognak kattintani a bannerre?
- Online pr: sajtószoba, közlemények, rendezvények, PR cikk. Mit, hogyan, miért? Hogyan mérjük? Hogyan használjuk ezeket az eszközöket?
- E-mail: (txt, html), edm, hírlevél: az elektronikus levél típusai.
- Szponzoráció, partnerség, mint online kommunikációs eszköz a B2B gyógyszer-termékmarketingben.
- Mobilmarketing: értesítők, feliratkozás, rendezvények.
- WEB2 – fórum, chat, sajtószoba, blog, facebook, twitter, stb. mint online kommunikációs eszközök használata a B2B gyógyszer-termékmarketingben.
- További online eszközök: keresőmarketing, SEO, PPC kampányok (Google, Facebook, etarget), linkmarketing, vírus-marketing.
Vegyen részt Ön is az e-Pharma Communication képzésen, és ismerje meg mélyrehatóan az Online médiaeszközök használatát az OTC és RX kommunikációban Damjanovich Nebojsa előadásában.