2025. május. 09., péntek - Gergely.

Online médiaeszközök az OTC és RX kommunikációban

"Mint tudjuk hatalmas különbségek vannak az OTC és az RX kommunikáció között. Az online kommunikáció e két területen még nagyobb lehetőségeket/veszélyeket rejt magában, amit sajnos, a marketing cégek többsége nem képes megérteni. Ezért születnek haszontalan online kampányok, jönnek létre website-ok, melyeket ha megtalálnak is, nem konvertálnak és az eDetailingről ne is beszéljünk."

Az e-Pharma Communication - A tervezéstől az eredményes mérésig - képzés előadásán
 Damjanovich Nebojsa 11 éves tapasztalatát fedi fel, melyet a gyógyszeripari online kommunikációban szerzett meg. 

Online médiaeszközök az OTC és RX kommunikációban előadás tematikája

  • Médiacsatornák erősségei, gyengeségei: melyek a tv, a nyomtatott sajtó, a közterület, a rádió, az internet erősségei és gyengeségei? Hol, mit hirdetünk meg? Hogyan tudjuk elérni a leghatékonyabban célcsoportunkat? Melyek az online eszközök erősségei?
  • Online marketing eszközökről: milyen online marketing eszközök állnak rendelkezésre a gyógy­­­szer­pro­móció során? Melyik eszközt mire használjuk? Mik a legfontosabb mutatóik ezeknek az eszközöknek?
  • Banner: mik azok a bannerek, milyen méreteket használnak ma a médiák, melyek a legsikeresebbek? Melyik méretet, mire használjunk? Mivel és hogyan mérjük? Mi az a CT, AV, CTR? Ki készítse el a bannert? Mi szerepeljen a banneren? Mitől fognak kattintani a bannerre?
  • Online pr: sajtószoba, közlemények, rendezvények, PR cikk. Mit, hogyan, miért? Hogyan mérjük? Hogyan használjuk ezeket az eszközöket?
  • E-mail: (txt, html), edm, hírlevél: az elektronikus levél típusai.
  • Szponzoráció, partnerség, mint online kommunikációs eszköz a B2B gyógyszer-termékmarketingben.
  • Mobilmarketing: értesítők, feliratkozás, rendezvények.
  • WEB2 – fórum, chat, sajtószoba, blog, facebook, twitter, stb. mint online kommunikációs eszközök használata a B2B gyógyszer-termékmarketingben.
  • További online eszközök: keresőmarketing, SEO, PPC kampányok (Google, Facebook, etarget), linkmarketing, vírus-marketing.

Vegyen részt Ön is az e-Pharma Communication képzésen, és ismerje meg mélyrehatóan az Online médiaeszközök használatát az OTC és RX kommunikációban Damjanovich Nebojsa előadásában.

cimkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
hirdetés