2024. április. 26., péntek - Ervin.
hirdetés

Nevet és arculatot vált kiadónk

PPH Media néven folytatja működését a Medical Tribune-t is kiadó Professional Publishing Hungary. A névváltás nem érinti a kiadó által megjelentettet médiamárkákat, azok megőrzik saját logójukat és nevüket, a tulajdonos pedig továbbra is a német Süddeutscher Verlag marad.

Szerdától új logóval, arculattal és új néven, PPH Mediaként folytatja működését a Medical Tribune-t, a Pharma Tribune-t és a Praxismenedzsmentet is kiadó Professional Publishing Hungary. Az átalakulást egy névváltó céges karácsonyi partin mutatták be kedd este a Kazinczy utcai The Marketban (Brklyn).

A mostani lépés egy három évvel ezelőtti átalakulási folyamat kiteljesedése. 2013 nyarától összevont értékesítési csapat látja el a kiadó összes termékéhez kapcsolódó sales-feladatokat Molnár Péter értékesítési vezető irányításával, illetve az addig az egyes szerkesztőségek alá tartozó tördelési, grafikai feladatokat végző munkatársak is egy csapatba szerveződtek, melynek vezetője Krémer Julianna lett. Erről itt írtunk részletesebben.

A három évvel korábbi átalakulás célja elsősorban az értékesítés erősítése volt, illetve az, hogy a kiadó az üzleti partnereit egykapus ügyfélkezeléssel tudja kiszolgálni. A kiadó vezetése most úgy döntött, hogy az egyes lapok mellett a kiadói márkát is erősíteni szeretné, így született meg a PPH Media és a friss arculat, amely a jövőben egyfajta ernyőmárkaként funkcionál a kiadó egyes lapja, így a Kreatív fölött is.

„Az integrált értékesítés és egykapus ügyfélkezelés további erősítése, illetve a kiadónk piacvezető szakmai portfoliójának a kommunikálása a mostani név- és logóváltás elsődleges célja. Olyan arculatot szerettünk volna a PPH Mediának, amely kellően felismerhető és megjegyezhető a hirdetőink számára, azonban jól együttműködik az általunk kiadott egyes médiamárkák logójával és arculatával is” – mondta el az átalakulásról Vándor Ágnes, a PPH Media ügyvezető igazgatója.

Vándor Ágnes, a PPH Media ügyvezető igazgatója
Vándor Ágnes, a PPH Media ügyvezető igazgatója

A PPH Media a német Süddeutscher Verlag – a Süddeutsche Zeitung kiadója – magyarországi leányvállalata, az egyik vezető szakkiadó Magyarországon. Piacvezető pozícióval rendelkezik az orvosi, a média/marketing, a műszaki, az élelmiszer és gasztronómiai lapkiadás területén, továbbá meghatározó tényező a szállodaipari és idegenforgalmi lapkiadásban. A kiadó portfoliójába tartoznak a Medical Tribune és több más orvosi kiadvány mellett a Kreatív, az Élelmiszer, a Turizmus Trend, a Gyártástrend, az Üzlet és Pszichológia, a Business Next, a Tobacco, illetve az ezekhez kapcsolódó weboldalak.

A PPH Media csapata - További képekért kattintson!
A PPH Media csapata - További képekért kattintson!

(forrás: MedicalOnline)

cimkék

hirdetés

Könyveink