Gyógyszergyári hírek
Marketingverseny
Az Európai Unió Gyógyszer-értékelési Bizottságának (EMEA) állásfoglalása szerint egy termék önmagában még nem gyógyszer, csak a hozzá társuló információval válik azzá. Az egyes termékeknek – már jelentős kutatás-fejlesztési igényük miatt is– óriási a szellemitermék-tartalmuk, és ez az orvosokhoz és a betegekhez eljuttatandó információval még tovább bővül. A gyógyszermarketing hazai szakemberei egyre nagyobb szakértelemmel teszik a termékeket igazi gyógyszerré. Hogy ki mekkorával, arról decemberben egy verseny keretében adhattak számot az ezzel foglalkozók.
Az LHS Consulting a Martonyi és Kajtár, Baker & McKenzie ügyvédi iroda, a Nomadic Display és a MIS Consulting közreműködésével, illetve a Medical Tribune Kiadó támogatásával hagyományteremtő marketingversenyt rendezett december 12-én a MEO-ban, a Kortárs Művészetek Házában.
A verseny első fordulója során egy kitalált – dadogás elleni, központi idegrendszeri hatású – gyógyszer, a Litaspeech kommunikációs kampányának legfontosabb elemeit kellett megtervezni. Néhány szlogen a versenyzőktől: „Beszéljük meg együtt!”, „Hogy bátran kimondja, amit gondol!”, „Dö-döccenés nélkül”. Ezután jogi és etikai szempontból kellett véleményezniük egy vény nélkül kapható gyógyszer patikai reklámanyagát, kiállítási standot kellett tervezniük és egy rövid tesztet megoldaniuk.
A teljes cikket csak regisztrált felhasználóink olvashatják. Kérjük jelentkezzen be az oldalra vagy regisztráljon!