hirdetés
hirdetés
2024. április. 30., kedd - Katalin, Kitti.
hirdetés

Elmés drágaságok

Ha az őrülten gazdagoknak nem biztosítunk speciális kínálatot, akkor jobb híján normális dolgokat fognak vásárolni, normális áron – ezt ismerték fel azok a marketingszakemberek, akik a „pénz nem számít” elvet vallóknak szánt termékvonalakat megalkották. Nem tegnap persze, hiszen luxuscikkek mindig is voltak – újabban azonban az irányzat az elektronikai termékek piacára is betört. Az arany- vagy legalább ezüstáron kínált mobiltelefonok, számítógépek és más presztízsmasinák forgalma természetesen karácsonykor kulminál.

 A történet talán 2002-ben kezdődött, akkor jelentette be a Nokia az önálló prémium telefonmárka, a Vertu létrehozását. A Vertu Ltd. a finn cég leányvállalata önálló menedzsmenttel, az összekötő kapcsot a tulajdonosi szálakon túl a közös műszaki fejlesztés és a vezető dizájner személye jelenti. Ettől eltekintve azonban külön márkáról van szó, így természetesen nem a Nokiának, hanem például a luxus órák és ékszerek gyártóinak teremt konkurenciát.
Az alapfilozófia egy mondatban összefoglalható: a Vertu azoknak készül, akik mindenből a legjobbat akarják. Esetünkben a „legjobb” elsősorban a kivitelre értendő.

A teljes cikket csak regisztrált felhasználóink olvashatják. Kérjük jelentkezzen be az oldalra vagy regisztráljon!

A kulcsos tartalmak megtekintéséhez orvosi regisztráció (pecsétszám) szükséges, amely ingyenes és csak 2 percet vesz igénybe.
E-mail cím:
Jelszó:
HARGITAI MIKLÓS ZOLTÁN
a szerző cikkei

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
hirdetés