hirdetés
2024. május. 05., vasárnap - Györgyi.

Kampány az egészségmegőrzésért

"Rajtad is múlik!"

Az egészségmegőrzés és a megelőzés népszerűsítése érdekében indít nagyszabású társadalmi célú kampányt 2009-ben a Médiaunió - mondta Hargitai Lilla, a pozitív társadalmi változásokért létrejött alapítvány ügyvezető igazgatója.

A kétszáz magyarországi médium által létrehozott alapítvány célja, hogy olyan közérdekű, társadalmi célú reklámokat szervezzenek és helyezzenek el a médiában, amelyek érzékelhető és mérhető változást érnek el a magyar társadalomban, s megváltoztatják a közgondolkodást - mondta korábban Geszti Péter, az unió ötletgazdája.
A 2009-es kampány témáját közel 800 beküldött témából választotta ki a Schmidt Máriából, Hankiss Elemérből, Kepes Andrásból, Novák Péterből és Rudolf Péterből álló kuratórium. A grémium által választott téma az egyéni felelősségvállalás, "Rajtad is múlik!" szlogennel, amely az egészségmegőrzés és a megelőzés népszerűsítésére fókuszál.
A kiválasztás után az unió civil szervezetek bevonásával pontosan megfogalmazza a témát. A Magyarországon eddig példátlan összefogásnak köszönhetően 2009-ben mintegy hatmilliárd forint értékű társadalmi célú kampány foglalkozik ezzel a témával - egyrészt közérdekű közleményekben és különböző hirdetési felületeken, másrészt a médiumok kiemelten foglalkoznak majd az egészségmegőrzéssel műsorokban, újságcikkekben. A Médiaunió semmilyen állami támogatást nem fogad el, mert független szeretne maradni a politikától - mondta az ügyvezető igazgató.
Az alapítvány ezután pályázatot ír ki a 2009-es kampány kreatív munkáinak elkészítésére, valamint a pr-feladatok elvégzésére, amelyek során olyan partnereket keresnek, akik a kampány szervezését társadalmi célú munkaként, térítésmentesen vállalják.



MTI

 

cimkék

hirdetés

Könyveink