A GyártásTrend magazin és a Starski B2B kommunikációs ügynökség ismét szeretettel invitál minden ipari marketinges és kommunikációs szakembert egy közös szakmai piknikre.
Nem díjakat akartunk nyerni, hanem megmutatni azt, hogy többet tudunk nyújtani a megszokottnál – mondja az Alma Gyógyszertárakat franchise rendszerben működtető Patika Management Kft. ügyvezető igazgatója, dr. Lázár Szabolcs, akit arról kérdeztünk, miben látja az Alma Diabétesz Program sikerét, amellyel bronzérmet nyertek a 10. Prizma Kreatív PR Díj pályázatán, a társadalmi felelősségvállalás kategóriában.
Magyar és külföldi bélyegeken, valamint tudományos anyagokon keresztül mutatja be a kétszáz éve született Semmelweis Ignác életét és korát a budapesti Bélyegmúzeum tárlata.
A Kreatív Csoport és a Medical Triubune szeptember 25-i konferenciáján olyan modern marketingeszközökről lesz szó, melyek a termékek kommunikációját, az orvos-beteg kapcsolatot valamint az orvosok munkáját is hatékonyabbá tehetik
Európa legnépszerűbb egészségturisztikai úti céljává kívánni tenni Magyarországot 2020-ra a Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM), derül ki a turizmusfejlesztési stratégia szakmai vitairatából.
Az Európai Unió tiszti főorvosai, főnővérei és antibiotikum-rezisztenciával foglalkozó szakemberei Budapesten értekeztek Magyarország európai uniós elnökségi programjai keretében az elmúlt másfél napban.
Semmi sem lehetetlen, de azért nem árt tisztában lenni azzal, hogy a közösségi média használatával kapcsolatosan mit engednek, és mit tiltanak a gyógyszerek szakmai és gazdasági célú kommunikációjára vonatkozó jogi előírások.
Ha egyetlen egészséges növényi olajat kellene megnevezni, a többség valószínűleg az olívaolajat említené. De mitől különleges – ha egyáltalán az – az olívaolaj?