2024. november. 21., csütörtök - Olivér.
hirdetés
hirdetés

Társlapunk, a HRPOWER - HR a TikTok-on Workshop programajánlója

Hogyan illeszthető be a TikTok az employer branding stratégiába?

A TikTok a fő témája az április 16-i HRPOWER workshopjának, ahol azon cégek képviselői adnak elő, amelyek élen járnak a platform felhasználásában.

Nemrégiben a TikTok, mint a közösségi média része, túlnőtt az alapvető felhasználói szerepén, és vált a cégek számára olyan eszközzé, amely lehetővé teszi számukra, hogy kapcsolódjanak jelenlegi és potenciális alkalmazottaikhoz, ezzel elősegítve az employer brandinget és javítva a vállalati hírnevet.

Mennyire fontos szerepet játszik a TikTok 2024-ben? Hogyan lehetne az előnyeit kihasználni? Milyen típusú üzeneteket kellene továbbítani és kinek? Miként alkalmazhatná a HR terület ezt a platformot igazán eredményesen? Ezeket a témákat járjuk körbe április 16-án a HRPOWER első TikTok workshopján, ahová várjuk a HR terület szakembereit, a marketing, employer branding, kommunikáció és PR szakmák képviselőit, valamint minden érdeklődőt.

Időpont: 2024. április 16. kedd; 9:00- 15:00

Helyszín: KPMG, 1134 Budapest, Váci út 31.

Programajánló:

  • A TikTok és a legnépszerűbb social média platformok legfrissebb trendjei
  • Nemzetközi HR és HR-rel kapcsolatos tartalmi trendek a TikTokon
  • Hogyan illeszthető be a social media felület az EB stratégiánkba?
  • Hogyan jött létre és hogy működik jelenleg szoros HR és marketing együttműködésben a KPMG TikTok csatornája?
  • Hogyan lehet bevonni munkavállalókat a HR kommunikációba?
  • Praktikus stepmap, ha el akarod kezdeni toborzásra használni a Tiktokot
  • Hogyan segíthet a toborzási tevékenységedben a Tik-tok? Egy nagyvállalat példája: ALDI Magyarország
  • A TikTok nem csak trash és tátogás – szakértői én-márkák a TikTokon
  • Kolléga influencer, influencer kolléga...? A DM hiteles márkakommunikációja influencerekkel és kollégákkal
  • A HR értékének növelése a social platformokon: milyen a HR általános megítélése a Z generációs körében és hogyan tudunk változtatni ezen?
  • Hazai nagyvállalatok egymás közt és TikTok a gyakorlatban / A SPAR és a Telekom képviselője beszélgetnek

Előadók:

  • Boroznaki Gergő, tartalomgyártó, marketing és e-commerce vezető, True to Sole
  • Gonda Dávid, recruitment & employer branding manager, KPMG
  • Hadi Sarolta, marketing & communication specialist, KPMG
  • Hodován Lili, digital marketing manager, KPMG
  • Kanyó Roland, marketing és PR menedzser, dm drogerie markt Magyarország
  • Sátori Karolina, projektmenedzser vezető, Star Network
  • Sziget Ágnes, toborzási, tehetségmenedzsment és employer branding vezető, Magyar Telekom
  • Szörcsök Szilvia, chief client director, Brandfizz
  • Tóth Gergely, az ALDI Magyarország pénzügyi és ügyviteli vezetője
  • Varga Katalin, digitális marketingkommunikációs vezető, SPAR Magyarország
  • Véninger Gréta, HR manager, Guild

Részvételi díjak és regisztráció az alábbi linken:

 

 Kapcsolattartó: Sáry Adrienn; senior event manager,   This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  

Szponzorációs kapcsolattartó: Galambos Zsófia, senior key account manager,  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

(forrás: HR PowerBoard)
hirdetés

Könyveink