Társlapunk, a HRPOWER - HR a TikTok-on Workshop programajánlója
Hogyan illeszthető be a TikTok az employer branding stratégiába?
A TikTok a fő témája az április 16-i HRPOWER workshopjának, ahol azon cégek képviselői adnak elő, amelyek élen járnak a platform felhasználásában.
Nemrégiben a TikTok, mint a közösségi média része, túlnőtt az alapvető felhasználói szerepén, és vált a cégek számára olyan eszközzé, amely lehetővé teszi számukra, hogy kapcsolódjanak jelenlegi és potenciális alkalmazottaikhoz, ezzel elősegítve az employer brandinget és javítva a vállalati hírnevet.
Mennyire fontos szerepet játszik a TikTok 2024-ben? Hogyan lehetne az előnyeit kihasználni? Milyen típusú üzeneteket kellene továbbítani és kinek? Miként alkalmazhatná a HR terület ezt a platformot igazán eredményesen? Ezeket a témákat járjuk körbe április 16-án a HRPOWER első TikTok workshopján, ahová várjuk a HR terület szakembereit, a marketing, employer branding, kommunikáció és PR szakmák képviselőit, valamint minden érdeklődőt.
Időpont: 2024. április 16. kedd; 9:00- 15:00
Helyszín: KPMG, 1134 Budapest, Váci út 31.
Programajánló:
- A TikTok és a legnépszerűbb social média platformok legfrissebb trendjei
- Nemzetközi HR és HR-rel kapcsolatos tartalmi trendek a TikTokon
- Hogyan illeszthető be a social media felület az EB stratégiánkba?
- Hogyan jött létre és hogy működik jelenleg szoros HR és marketing együttműködésben a KPMG TikTok csatornája?
- Hogyan lehet bevonni munkavállalókat a HR kommunikációba?
- Praktikus stepmap, ha el akarod kezdeni toborzásra használni a Tiktokot
- Hogyan segíthet a toborzási tevékenységedben a Tik-tok? Egy nagyvállalat példája: ALDI Magyarország
- A TikTok nem csak trash és tátogás – szakértői én-márkák a TikTokon
- Kolléga influencer, influencer kolléga...? A DM hiteles márkakommunikációja influencerekkel és kollégákkal
- A HR értékének növelése a social platformokon: milyen a HR általános megítélése a Z generációs körében és hogyan tudunk változtatni ezen?
- Hazai nagyvállalatok egymás közt és TikTok a gyakorlatban / A SPAR és a Telekom képviselője beszélgetnek
Előadók:
- Boroznaki Gergő, tartalomgyártó, marketing és e-commerce vezető, True to Sole
- Gonda Dávid, recruitment & employer branding manager, KPMG
- Hadi Sarolta, marketing & communication specialist, KPMG
- Hodován Lili, digital marketing manager, KPMG
- Kanyó Roland, marketing és PR menedzser, dm drogerie markt Magyarország
- Sátori Karolina, projektmenedzser vezető, Star Network
- Sziget Ágnes, toborzási, tehetségmenedzsment és employer branding vezető, Magyar Telekom
- Szörcsök Szilvia, chief client director, Brandfizz
- Tóth Gergely, az ALDI Magyarország pénzügyi és ügyviteli vezetője
- Varga Katalin, digitális marketingkommunikációs vezető, SPAR Magyarország
- Véninger Gréta, HR manager, Guild
Részvételi díjak és regisztráció az alábbi linken:
Kapcsolattartó: Sáry Adrienn; senior event manager, This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Szponzorációs kapcsolattartó: Galambos Zsófia, senior key account manager, This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.