Where is the Money? Ipari Piknik másodszor
Az iparban dolgozó marketingesek számára az egyik legfontosabb kérdés a KPI-ok elérése és a hirdetések megtérülése. De miben mérjük egy-egy kampány sikerét? Az adott vállalatvezetés természetesen eladásban és profitban méri, ezért lett következő meetupunk címe "Where is the money?", ahol különböző kommunikációs megoldások relevanciáját hasonlítjuk össze a marketingkommunikációs osztály és az üzleti vezetés között feszülő elvárások tengelyén. A GyártásTrend magazin és a Starski B2B kommunikációs ügynökség ismét szeretettel invitál minden ipari marketinges és kommunikációs szakembert egy közös szakmai piknikre, szeptember 18-án, Budapesten, a Zsiráfban.
Az első Ipari Pikniken júniusban a toborzás és megtartás kommunikációs eszközei voltak terítéken. A rendezvény a meghívott szakembereknek és a közönségnek is köszönhetően nagy sikerrel zárult, a közös gondolkodás során rengeteg az ipari terület számára releváns gyakorlati példáról esett szó. A pozitív visszajelzések megerősítették, hogy kevés, kifejezetten a szektor egyedi kommunikációs kérdéseivel foglalkozó fórum van, így egyértelmű volt, hogy folytatjuk: szeptemberben egy újabb megosztó/parázs szakmai témával készülünk. Az esemény központi témája ezúttal a Sales Force, azaz az eladásösztönző vagy ügyfélszerző kampányok és a hosszú távú márkaépítő megoldások hatékonyságának összevetése lesz.
Hosszú távú márkastratégiába vagy az azonnali eredményeket célzó Sales Force kampányokba érdemes fektetni? Egyáltalán kell-e hierarchiát állítani a kettő között, vagy csak együtt lehetnek sikeresek? Az esemény során gyakorlati példákon keresztült, tapasztalt szakemberek és a közönség bevonásával beszélgetünk róla, hogy milyen megoldási útvonalak léteznek, és hogyan lehet egyensúlyozni az azonnali értékesítési eredmények és a hosszú távú márkaépítés között.
Ez várható a szeptemberi Ipari Pikniken
A szeptemberi rendezvény témáját Schwedics Ágnes, a Starski B2B kommunikációs ügynökség kreatív stratégiai vezetője indítja előadásával, aki arról beszél majd, hogy mennyire mérhető a reklámokra fordított befektetés megtérülése, és milyen szempontok alapján dönt a cégvezetés egy-egy kampány mellett. Az előadás kitekint a hazai és nemzetközi piacok közötti különbségekre is, valamint arra, hogy egy mikro- vagy induló vállalat promóciós lehetőségei mennyiben térnek el a nagyvállalatokétól.
Az előadást követően kerekasztal-beszélgetés és azt követő networking lehetőségek várják a résztvevőket. Második alkalommal is teret adunk arra, hogy szakértők és gyakorlati szakemberek osszák meg tapasztalataikat és véleményüket. Az esemény nem titkolt célja, hogy elősegítse a szakmai párbeszédet és a jó gyakorlatok cseréjét.
Tartson velünk egy közös szakmázáson szeptember 18-án, regisztráció, jegyárak és további részletek az eseménynél.
Az esemény egy tevékeny munkanapba is beilleszthető: egy tartalmas napindító kávé vagy reggeli intervalluma, 9-11 között.