"A magánegészségügyben is működhet az internetes vásárlási modell"
A Healhop az első piactér, amely bizonyítja, hogy a magánegészségügyben is működhet a más területeken már megszokott kényelmes, internetes vásárlási modell. Az Üzletem.hu interjúja.
A Healhop működtetése során kialakult know-how-t szívesen felajánlom az állami egészségügy fejlesztésére, ha van rá fogadókészség – mondja Kövesdi Gábor. A Healhop ügyvezetője ugyanis tökéletesen tisztában van vele, hogy ennek a területnek még rengeteg innovációra van szüksége.
– Mit tart karrierje eddigi csúcsának?
– A Healhop előtt nem beszélhettem karrierről, ugyanis egyetemista voltam. Büszke vagyok rá, hogy sikerült elindítani egy olyan vállalkozást, ami a maga módján úttörőnek számít.
– Milyen távra tervez?
– A magyar egészségügynek még rengeteg innovációra van szüksége, a mi célunk a magánegészségügy hozzáférhetőségén javítani. Ezt követően pedig megvannak a lépcsőfokok, így bátran mondhatom, hosszútávra tervezek.
– Mi szerepel a szakmai bakancslistáján?
– Szeretném, ha a Healhop ki tudna lépni a régióba, hiszen hasonló piaci viszonyokkal és egészségügyet érintő problémákkal találkozhatunk ezekben az országokban is.
– Kitől tanulta eddig a legtöbbet?
– Elsősorban nagyapámtól, aki gyermekkoromban megtanított barkácsolni, szerelni, enélkül nem is lehet magabiztosan elkezdeni az életet. Mindemellett pedig kedvenc közhelyem az, hogy legjobban a saját, majd mások hibájából tudunk tanulni. Egy startup esetében ez hatványozottan igaz!
– A szakterületén hol lát nagyobb fejlődési lehetőséget: Magyarországon vagy külföldön?
– Természetesen külföldön több a lehetőség és a tőke is – ezt kár lenne tagadni, de én azt érzem, hogy nekem itthon van dolgom. Ahhoz, hogy itthon egyről a kettőre léphessünk bizonyos munkákat el kell végezni.