74 nevezés érkezett a B2B Awardra
Befejeződött a Kreatív által elsőként kiírt B2B Award verseny nevezési időszaka, és elindult a pályamunkák online zsűrizése.
A versenyre összesen 74 pályamunkát kaptunk, ami kifejezetten örömteli szám ahhoz képest, hogy egy debütáló versenyről beszélünk. az „A” főkategóriában összesen 38 nevezés érkezett, a „B” főkategóriában pedig 36. A legnagyobb verseny várhatóan az „Imidzs és márkaépítés” kategórián belül lesz, ugyanis itt 10 pályázat versenyez egymással. A „B” főkategórián belül az integrált kategória mutatkozott a legnépszerűbbnek, ugyanis itt 8 projektet lehet pontozni.
Immár az online zsűrizés is kezdetét vette, ahol a zsűritagok a következő szempontok alapján értékelnek:
- A nevezett anyag mennyire valósítja meg a hirdető céljait?
- A nevezett anyag csatornaválasztása a célcsoport és célok figyelembe vételével?
- A nevezett anyag mennyire felel meg a célcsoport médiával kapcsolatos elvárásainak?
- A nevezett anyag hatékonysága (ROI, ROMI) a bemutatott számok alapján.
- A nevezett anyag kivitelezésének minősége.
- A nevezett anyag eredetisége, kreativitása.
A személyes értékelésre a zsűri október 5-én fog összeülni, ezután várható a shortlist.
A workshoppal egybekötött díjátadó október 19-én lesz az Ötkertben, 17 órától (1051 Budapest, Zrínyi u. 4.) A workshopon a legérdekesebb, legkreatívabb pályázatokkal lehet majd közelebbről megismerkedni. A részletes program hamarosan érkezik majd a verseny aloldalán, ahol megismerkedhetnek a zsűritagokkal is.
Arról, hogy miért indítottuk a versenyt, és milért méltatlanul elhanyagolt terület a B2B-kommunikáció és -marketing, itt írtunk részletesebben.