hirdetés

Internal - Belső kommunikációs workshop

Nálunk megismerheted a legsikeresebb belső kommunikációs projekteket, a legújabb eszközöket és módszereket, találkozhatsz hazai és nemzetközi best practice-ekkel. 

Időpont:
2019. március. 20. 09:00
Helyszín:
KPMG Magyarország (1134 Budapest, Váci út 31.)

Eseményünk célja, hogy hasznos ötletekkel, tapasztalatokkal és gyakorlati megoldásokkal lássuk el a munkaerő- megtartással és- hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatokat.

 Te is küzdesz a munkaerőd megtartásával?
 Nehéz kommunikálni a kékgallérosokkal és az eladótérben dolgozókkal?
 Folyamatosan kritizálják az intranetet és a belső újságot? 
 Hol a helye a belső kommunikációnak: a HR, a PR vagy a marketing része legyen? – tapasztalatok és best practice-ek eltérő szervezeti felállásban dolgozó szakemberektől.

 Belső médiumok: magazinok, intranetek, FB-oldalak hatékony működtetése, lehetőségei és korlátai. 

Program

08.30 – 09.00 Regisztráció

09.00 – 09.20 A belső kommunikáció helye és szerepe az Employer Branding stratégián belül.
Előadó: Bőhm Kornél; Impact Works

09.25 – 10.15 Belső kommunikációs kihívások és megoldások. Hol a helye a területnek: a HR, a PR vagy a marketing részeként működik jól? Nagyvállalati példák és tapasztalatok. Beszélgetés.
Résztvevők:
Felméry Krisztina; Tata Consultancy Services Hungary, Academic Relations & Employer Branding Lead
Gáspár Bence; OTP Bank, Kommunikációs és Társadalmi Kapcsolatok Főosztály
Kövesdi Csilla; GE Global Operations, kommunikációs vezető
Kutas István; Magyar Telekom, vállalati kommunikációs igazgató


10.15 – 10.35 Létezik jól működő kommunikáció kékgallérosokkal? Igen! 
Előadó: Gazsi Zoltán; Eisberg Hungary, ügyvezető igazgató

10.35 – 10.55 Kávészünet

11.00 – 11.20 Belső médiumokban rejlő lehetőségek – mire használd az intranetet, a céges újságot és a Facebook-oldalakat?
Előadó: Molnár Zita; Café PR

11.25 – 11.45 Az irodai környezet, mint belső kommunikációs eszköz – nemzetközi példák és „BútorTinder” a vadonatúj Telekom-székházban
Előadó: Tarkovács András; HD Group, kreatívigazgató

11.50 – 12.10 Hogyan szólítsd meg azokat, akiknek nincs céges e-mailje? Kommunikáció az eladótérben dolgozókkal.
Előadó: Barathi Tamás; Colibri HR Solutions

12.15 – 12.35 Belső kommunikáció, mint az üzleti stratégiát támogató funkció - Nemzetközi best practice-ek és a gyakorlati megvalósítás Magyarországon.  
Előadó: Horváth Ádám; Chief Sparkle Offizzer, Brandfizz, Founding Member, Member of the Board at European Association of Employer Branding Agencies 

12.40 – 13.00 Belső kommunikációs best practice-ek IT-soknak és kölcsönzött munkaerőnek.
Előadó: Turmezey Luca; Qualysoft, HR vezető 

Részvételi díj: 

Teljes árú részvételi díj: 24 900 Ft + áfa / fő

Csoportos jelentkezés 3 főtől: 19 900 Ft + áfa / fő

A jelentkezési lap letöltéséhez kattints a képre, majd kitöltve juttasd vissza a szervezőknek a This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. e-mail címre!

Letöltöm a jelentkezési lapot!  

Időpont: 2019.03.20. , 09.00 - 13.00
Helyszín: KPMG Magyarország (1134 Budapest, Váci út 31.)

A jelentkezési lap (szerződés) aláírásával Megrendelő hozzájárul képviselői és kapcsolattartói személyes adatainak kezeléséhez a szerződés teljesítése és üzleti kapcsolattartás céljából. Hozzájárul továbbá, hogy számára a Vállakozó hírleveleket küldjön. Megrendelő kijelenti, hogy Vállalkozó adatkezelési tájékoztatóját megismerte és kifejezetten elfogadja. (https://pphmedia.hu/adatkezeles)
A rendezvényre való regisztráció a részvételi díj elfogadásának és megrendelésnek minősül, a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjról számlát küldünk a megadott email címre, 8 napos fizetési határidővel. Az étel és ital közvetített szolgáltatás. A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülhetnek.

Szebek Rita
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
06 1 430 4568 

Időpont: 2019.03.20. , 09.00 - 13.00
Helyszín: KPMG Magyarország (1134 Budapest, Váci út 31.) 

Részvételi díj:

 Teljes árú részvételi díj: 24 900 Ft + áfa / fő

Csoportos jelentkezés 3 főtől: 19 900 Ft + áfa / fő 

 

A jelentkezési lap letöltéséhez kattints a képre, majd kitöltve juttasd vissza a szervezőknek a  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  e-mail címre!

Letöltöm a jelentkezési lapot! 

A jelentkezési lap (szerződés) aláírásával Megrendelő hozzájárul képviselői és kapcsolattartói személyes adatainak kezeléséhez a szerződés teljesítése és üzleti kapcsolattartás céljából. Hozzájárul továbbá, hogy számára a Vállakozó hírleveleket küldjön. Megrendelő kijelenti, hogy Vállalkozó adatkezelési tájékoztatóját megismerte és kifejezetten elfogadja. (https://pphmedia.hu/adatkezeles)

A rendezvényre való regisztráció a részvételi díj elfogadásának és megrendelésnek minősül, a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjról számlát küldünk a megadott email címre, 8 napos fizetési határidővel. Az étel és ital közvetített szolgáltatás. A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülhetnek.

hirdetés

letölthető fájlok

Eseménynaptár

 

h

k

sz

cs

p

sz

v

 
 
  01 02 03 04 05 06 07  
  08 09 10 11 12 13 14  
  15 16 17 18 19 20 21  
  22 23 24 25 26 27 28  
  29 30            
 
hirdetés

A december végén megjelent jogszabály változások, így a fix díj elvonása, és az új indikátor rendszer bevezetése korántsem segíti a magyar közfinanszírozott alapellátás működését.