Nálunk megismerheted a legsikeresebb belső kommunikációs projekteket, a legújabb eszközöket és módszereket, találkozhatsz hazai és nemzetközi best practice-ekkel.
Eseményünk célja, hogy hasznos ötletekkel, tapasztalatokkal és gyakorlati megoldásokkal lássuk el a munkaerő- megtartással és- hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatokat.
Te is küzdesz a munkaerőd megtartásával? Nehéz kommunikálni a kékgallérosokkal és az eladótérben dolgozókkal? Folyamatosan kritizálják az intranetet és a belső újságot? Hol a helye a belső kommunikációnak: a HR, a PR vagy a marketing része legyen? – tapasztalatok és best practice-ek eltérő szervezeti felállásban dolgozó szakemberektől. Belső médiumok: magazinok, intranetek, FB-oldalak hatékony működtetése, lehetőségei és korlátai.
Program
08.30 – 09.00 Regisztráció
09.00 – 09.20 A belső kommunikáció helye és szerepe az Employer Branding stratégián belül. Előadó: Bőhm Kornél; Impact Works
09.25 – 10.15 Belső kommunikációs kihívások és megoldások. Hol a helye a területnek: a HR, a PR vagy a marketing részeként működik jól? Nagyvállalati példák és tapasztalatok. Beszélgetés. Résztvevők: Felméry Krisztina; Tata Consultancy Services Hungary, Academic Relations & Employer Branding Lead Gáspár Bence; OTP Bank, Kommunikációs és Társadalmi Kapcsolatok Főosztály Kövesdi Csilla; GE Global Operations, kommunikációs vezető Kutas István; Magyar Telekom, vállalati kommunikációs igazgató
10.15 – 10.35Létezik jól működő kommunikáció kékgallérosokkal? Igen! Előadó: Gazsi Zoltán; Eisberg Hungary, ügyvezető igazgató
10.35 – 10.55 Kávészünet
11.00 – 11.20 Belső médiumokban rejlő lehetőségek – mire használd az intranetet, a céges újságot és a Facebook-oldalakat? Előadó: Molnár Zita; Café PR
11.25 – 11.45 Az irodai környezet, mint belső kommunikációs eszköz – nemzetközi példák és „BútorTinder” a vadonatúj Telekom-székházban Előadó: Tarkovács András; HD Group, kreatívigazgató
11.50 – 12.10 Hogyan szólítsd meg azokat, akiknek nincs céges e-mailje? Kommunikáció az eladótérben dolgozókkal. Előadó: Barathi Tamás; Colibri HR Solutions
12.15 – 12.35Belső kommunikáció, mint az üzleti stratégiát támogató funkció - Nemzetközi best practice-ek és a gyakorlati megvalósítás Magyarországon. Előadó: Horváth Ádám; Chief Sparkle Offizzer, Brandfizz, Founding Member, Member of the Board at European Association of Employer Branding Agencies
12.40 – 13.00 Belső kommunikációs best practice-ek IT-soknak és kölcsönzött munkaerőnek. Előadó: Turmezey Luca; Qualysoft, HR vezető
Részvételi díj:
Teljes árú részvételi díj: 24 900 Ft + áfa / fő
Csoportos jelentkezés 3 főtől: 19 900 Ft + áfa / fő
Időpont: 2019.03.20. , 09.00 - 13.00 Helyszín: KPMG Magyarország (1134 Budapest, Váci út 31.)
A jelentkezési lap (szerződés) aláírásával Megrendelő hozzájárul képviselői és kapcsolattartói személyes adatainak kezeléséhez a szerződés teljesítése és üzleti kapcsolattartás céljából. Hozzájárul továbbá, hogy számára a Vállakozó hírleveleket küldjön. Megrendelő kijelenti, hogy Vállalkozó adatkezelési tájékoztatóját megismerte és kifejezetten elfogadja. (https://pphmedia.hu/adatkezeles) A rendezvényre való regisztráció a részvételi díj elfogadásának és megrendelésnek minősül, a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjról számlát küldünk a megadott email címre, 8 napos fizetési határidővel. Az étel és ital közvetített szolgáltatás. A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülhetnek.
A jelentkezési lap (szerződés) aláírásával Megrendelő hozzájárul képviselői és kapcsolattartói személyes adatainak kezeléséhez a szerződés teljesítése és üzleti kapcsolattartás céljából. Hozzájárul továbbá, hogy számára a Vállakozó hírleveleket küldjön. Megrendelő kijelenti, hogy Vállalkozó adatkezelési tájékoztatóját megismerte és kifejezetten elfogadja. (https://pphmedia.hu/adatkezeles)
A rendezvényre való regisztráció a részvételi díj elfogadásának és megrendelésnek minősül, a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjról számlát küldünk a megadott email címre, 8 napos fizetési határidővel. Az étel és ital közvetített szolgáltatás. A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülhetnek.
A december végén megjelent jogszabály változások, így a fix díj elvonása, és az új indikátor rendszer bevezetése korántsem segíti a magyar közfinanszírozott alapellátás működését.