Gyógyszerkommunikációs konferenciánkon napjaink és a jövő technológiai változásait és a megnövekedett adatmennyiség feldolgozását járjuk körbe. Hasznos információk, gyakorlati tanácsok, esettanulmányok.
9.30-9.50 Informáltabb beteg, jobb beteg? Abonyi Zsolt, Inspira Research, healthcare research director
9.55-10.15A GDPR hatása az adatkezelésre és a marketingre dr. Soós Andrea, Soós Andrea Klára Ügyvédi Iroda, ügyvéd
10.20-10.40Okoseszközök a gyógyászatban Takács Zoltán, Telenor, innovációért felelős alelnök
10.45-11.05Hogyan segítik az applikációk az adherenciát és compliance-t? Egy konkrét példa diabetológiából. Ági Tamás, 77 Elektronika, marketing vezető
11.10-11.30Kávészünet
11.35-11.55Adat alapú user és customer experience Lukács Péter, Digital Natives, CEO
12.00-12.20Programmatic térhódítása és használata patient awareness kampányokban Ács Tamás, Cadreon, ügyvezető
12.25-12.45 Közösségi kommunikáció teljes kontroll alatt Barát Andrea, Neo Interactive, social média stratégiatervező
12.50-14.15Ebéd
14.15-14.35A betegfelvilágosító programok szükségessége az orvos szemszögéből Ficzere Andrea, Uzsoki utcai kórház, igazgató és Magyar Kórházszövetség, alelnök
14.40-15.00Gendertudatos reklámok az egészségügy területéről, a világ minden tájáról Galácz Karolina, DDB, kreatív igazgató
15.05- 15.45Kerekasztal-beszélgetés: Az awarenesstől a compliance-ig a családon belül moderátor: Szerényi Szabolcs, Kreatív, főszerkesztő-helyettes
Iglódi-Csató Judit, GSK, Government Affairs, Market Access and Communications Director
Beke Zsuzsa, Richter Gedeon, PR és Kormányzati Kapcsolatok vezető
Asztalos Andrea, Sanofi, kommunikációs igazgató
A szekció támogatója:
15.50-16.10Tallózás a nemzetközi, 2017-es díjnyertes healthcare kampányokból Pál Zsombor, Kreatív, főszerkesztő
16.15-16.30Holt költők társasága – egy díjazott egészségügyi kampány Vér Balázs, DeepInsight, Creative Director/Partner
A konferencia programját folyamatosan frissítjük, a programváltozás jogát fenntartjuk. A rendezvényre való regisztráció a részvételi díj elfogadásának és megrendelésnek minősül, a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjról számlát postázunk ki a megadott címre, 8 napos fizetési határidővel. Az étel és ital közvetített szolgáltatás. A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülnek.
Jelentkezés:
Teljes árú jelentkezés augusztus 30-tól: 49 900 Ft + áfa / fő Csoportos jelentkezés 3 főtől: 39 900 Ft + áfa / fő
A konferencia programját folyamatosan frissítjük, a programváltozás jogát fenntartjuk. A rendezvényre való regisztráció a részvételi díj elfogadásának és megrendelésnek minősül, a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjról számlát postázunk ki a megadott címre, 8 napos fizetési határidővel. Az étel és ital közvetített szolgáltatás. A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülnek.
A december végén megjelent jogszabály változások, így a fix díj elvonása, és az új indikátor rendszer bevezetése korántsem segíti a magyar közfinanszírozott alapellátás működését.