Toborzási és employer branding kampányok a Facebookon / Instagramon, lépésről lépésre. Március 13-án a gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést a Facebookon és az Instagramon.
Időpont:
2019. március. 13. 08:30
Helyszín:
Milton Friedman Egyetem (1039 Budapest, Kelta utca 2.)
Gyakorlatorientált workshop, amely használható tudást ad a résztvevőknek a Facebook és Instagram mint HR-es eszköz optimális felhasználásáról.
A nagy érdeklődésre való tekintettel március 13-án ismét megrendezzük a workshopot!
A képzésre 24 főt tudunk fogadni: foglalja le helyét mielőbb, le ne maradjon róla!
A gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy: hogy adjunk fel hirdetést a Facebookon és az Instagramon, hogy generáljunk nagyobb kattintásszámot, megosztást, hogy szerezzünk több követőt, hogy jusson el az üzenetünk még célzottabban a közönséghez, hogyan olvassunk a statisztikai adatokból, és egyáltalán hogyan használjuk ki még jobban a Facebook és az Instagram adta lehetőségeket a toborzásban.
Számítógépes gyakorlati Facebook / Instagram tréningünkön egy saját készítésű hirdetési kampány elkészítése során megtudhatja:
Hogyan építsen fel egy hirdetési kampányt a nulladik lépéstől egészen az utómunkákig? Hogyan találjuk meg a számunkra legpotenciálisabb jelölteket? Mitől igazán eredményes egy hirdetés – mit érdemes hangsúlyozni a szövegben, milyen képet válasszunk? További tippek a hatékony hirdetéshez és annak ellenőrzéséhez!
A számítógépek használata miatt a férőhelyek száma limitált! /Vállalkozási oldal használata ajánlott, de nem feltétel!/
A jelentkezési lap (szerződés) aláírásával Megrendelő hozzájárul képviselői és kapcsolattartói személyes adatainak kezeléséhez a szerződés teljesítése és üzleti kapcsolattartás céljából. Hozzájárul továbbá hogy számára a Vállakozó hírleveleket küldjön. Megrendelő kijelenti, hogy Vállalkozó adatkezelési tájékoztatóját megismerte és kifejezetten elfogadja. (https://pphmedia.hu/adatkezeles)
A rendezvényre való regisztráció a részvételi díj elfogadásának és megrendelésnek minősül, a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjról számlát küldünk a megadott email címre, 8 napos fizetési határidővel. Az étel és ital közvetített szolgáltatás. A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülhetnek.
A december végén megjelent jogszabály változások, így a fix díj elvonása, és az új indikátor rendszer bevezetése korántsem segíti a magyar közfinanszírozott alapellátás működését.