hirdetés

Digital Branding Reggeli

Digitális transzformáció, Mikro momentumok, Google AdWords, 
YouTube, Networking / one-one konzultáció, esettanulmányok 

 

Digital Branding Reggeli a Google-lel november 4-én!

Időpont:
2016. november. 04. 09:00
Helyszín:
Google Ground (1082 Budapest, Nagytemplom utca 30.)
Digital Branding Reggeli 
 

8.30-9.00 Regisztráció és reggeli
 
9.00-9.05 Köszöntő
 

9.05-9.30 Digitális transzformáció
Boros Botond,
Head of Marketing - Google 

Boros Botond a Google Magyarország marketing igazgatója prezentációjában rámutat a változás kezdeményezésének szükségességére, s hogy ebből miként profitálhatnak a vállalatok, valamint tanácsot ad arra vonatkozólag, hogy a digitalizálódó világban előforduló trendek, buzzword-ök közül, melyekre érdemes igazán odafigyelnünk, ha iparágunkban mi szeretnénk lenni a digitális transzformátorok. 

 
09.30-10.00 Mikro Momentumok 
Vadász Illés,
Industry Head - Google 

A budapesti Google iroda egyik alapító tagja, Vadász Illés a fregmentált fogyasztói életút kihívásainak leküzdéséről beszél előadásában, amelyet elsősorban az okostelefonok térhódítása okozott. Milyen stratégiát használjunk, hogy a fogyasztókat valóban azon a képernyőn érjük el üzenetünkkel, amelyre valóban figyel? Biztos, hogy kellő fókuszt fordítunk a mobil stratégiánkra? Többek között ezen kérdésekre is választ kaphatnak az előadás során.  


10.00-10.20 Kávészünet
 

10.20-11.10 Google AdWords 
A növekedés legfőbb katalizátora 
Asabiny Miléva,
Market lead - Google 

Asabiny Miléva egyenesen a Google európai központjából, Dublinból érkezik a konferenciára, hogy bemutassa a Google AdWords alapjait, s hogy hogyan válhat az egyik legfontosabb akvizíciós csatornává a Google hirdetési rendszere. Előadása azoknak is ajánlott, akik már rendelkeznek korábbi AdWords tapasztalattal, hiszen néhány haladó tippet is hallhatunk az előadótól.
 

11.10-11.40 YouTube
Márkaépítés az első számú videomegosztó portálon
Valu Róbert,
Digital Consultant - Google 

Valu Róbert tanácsot ad, hogyan használhatjuk az elsőszámú videómegosztó platformot márkánk népszerűsítésére? Hogyan támogathatjuk meglévő TV kampányainkat a YouTube-bal? Használhatjuk -e televíziós szpotjainkat YouTube kampányainkhoz? Számtalan kérdés, amelyre e rövid prezentáció során mind-mind választ kaphatnak, számtalan további YouTube-bal kapcsolatos tévhit szertefoszlása mellett.   


11.40-12.00 Kreatív ügynökségi esettanulmány  

Hogyan tölthetjük meg tartalommal hirdetéseinket? Melyek a legfontosabb kreatív irányelvek, amelyet a vállalkozásunkat követnie kellene? Előadóink egy esettanulmány keretein belül mutatják be, hogy hogyan érdemes együttműködni egy kreatív ügynökséggel, mikor és mely szakaszban szükséges bevonni külső munkaerőt, illetve rámutatunk arra, hogy melyek azok a tipikus hibák, amelyet egy megrendelő elkövethet egy kreatív csapattal való együttműködés során.  
 

12.00-12.30 Iparágspecifikus Google AdWords esettanulmány 

Vajda Éva, az egyik legnagyobb hazai online marketing ügynökség, az iWebma Magyarország vezető tanácsadója egy konkrét példán keresztül mutatja be, hogy hogyan alkalmazható a Google eszköztára egy sikeres, pozitív ROI-t elérő kampányhoz. Ügyfélcentrikus előadás, amely hasznos tanulságokkal végződik mind a nagyvállalatok, mind pedig a KKV-k képviselői számára.
 

12.30-13.30 Networking / one-one konzultáció 

 

A jelentkezési lap letöltéséhez kattintson a képre:


Részvételi díj: 19 900 Ft + áfa / fő
 
Időpont: 2016. november 4., 9.00-13.30
Helyszín: Google Ground (1082 Budapest, Nagytemplom utca 30.)
 
 
A konferencia programját folyamatosan frissítjük, a programváltozás jogát fenntartjuk. A rendezvényre való regisztráció a részvételi díj elfogadásának és megrendelésnek minősül, a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjról számlát postázunk ki a megadott címre, 8 napos fizetési határidővel. Az étel és ital közvetített szolgáltatás. A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülnek. 

 

hirdetés

letölthető fájlok

Eseménynaptár

 

h

k

sz

cs

p

sz

v

 
 
      01 02 03 04 05  
  06 07 08 09 10 11 12  
  13 14 15 16 17 18 19  
  20 21 22 23 24 25 26  
  27 28 29 30 31      
 
hirdetés

A december végén megjelent jogszabály változások, így a fix díj elvonása, és az új indikátor rendszer bevezetése korántsem segíti a magyar közfinanszírozott alapellátás működését.