hirdetés
hirdetés
2020. január. 23., csütörtök - Zelma, Rajmund.
hirdetés

A terhességi ultrahangképekkel kezdik

Már a magzat is blogol

Modern kor modern gyermekei?

A gyerekek 92 százaléka már kétéves kora előtt megjelenik valamilyen módon az interneten, azaz 100 szülő között csak nyolc olyan van, aki ekkor még korainak tartja a nagy nyilvánosságot - írja a Gyermekévek.

hirdetés

Az internetes közösségi oldalak népszerűségére jellemző, hogy sokszor írni és olvasni nem tudó gyerek is saját adatlappal rendelkezik, amit legtöbbször a szülő hoz létre számára. A Gyermekévek által ismertetett kutatás szerint a gyerekek 7 százalékának előbb lesz saját e-mail címe, minthogy a harmadik gyertyát is elfújhatná a szülinapi tortáján.

Post az anyaméhből

Az AVG internetbiztonsági cég 10 országban - többek között az Egyesült Államokban, Nagy-Britanniában, Franciaországban, Németországban, Olaszországban, Kanadában és Japánban - mérte fel a kétévesnél fiatalabb gyerekek szüleinek álláspontját arról, hogy mikortól tartják fontosnak gyerekük állandó jelenlétét a virtuális világban is. Úgy tűnik, hogy többségük már nagyon korán sürgető szükséget érez erre, hiszen a gyerekek 92 százaléka már e kor előtt megjelenik valamilyen módon az interneten, azaz 100 szülő között csak nyolc olyan van, aki ekkor még korainak tartja a nagy nyilvánosságot. A 2200 megkérdezett egyharmada még a gyerek megszületését sem várja meg ezzel, hiszen már a terhességi ultrahangképet is megosztja másokkal az interneten.

Twoddler: Twittering Toddlers from Bart Swennen on Vimeo.

A Twitter-játék

Felismerte a modern szülői igényeket a játékipar is: létezik már olyan készülék, amellyel rendszeres Twitter-látogatóvá lehet tenni az apróságokat. Az internettel összekapcsolt gép lényege, hogy a színes gombok nyomkodása és csavargatása automatikusan valamilyen aktivitást generál a Twitteren, amit aztán egy bejegyzés formájában bárki olvashat. 

A teljes cikket a Gyermekéveken olvashatja!

(forrás: Gyermekévek)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
hirdetés
hirdetés

Könyveink