A gyógyszerbelégzők helyes használatának lépései eszközönként eltérőek, és ezek elsajátítása összetett feladat. A legtöbb krónikus légúti beteg rosszul használja az inhalációs eszközét (1). Sok betegnek nem tanították meg a gyógyszerbelégzés helyes technikáját, nem ellenőrizték azt rendszeresen, és nem javították ki az esetleges hibákat.
Nemrég a Teva és a Richter is bejelentette, a második negyedévben bevételeik mérlege veszteségeket mutatnak. Más originális gyógyszereket gyártó gyógyszercég is nyilvánosságra hozta második negyedéves (Q2) pénzügyi eredményeit, és az
általános kép azért okot ad a derűre. Jellemző, hogy a gyógyszergyárak átcsoportosítják reklám-költségeiket a kutatás és fejlesztéshez, valamint a befektetésekhez, ezzel előmozdítva prosprerálásukat.
Több mint egy milliárd forint, 190 gyógyszercég, 722 vényköteles termék, 2602 megjelenés. Ezek a számok mutatják a gyógyszercégek reklámköltéseit 2010 első 10 hónapjában.
Ha egyetlen egészséges növényi olajat kellene megnevezni, a többség valószínűleg az olívaolajat említené. De mitől különleges – ha egyáltalán az – az olívaolaj?