hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 6
#1
Medical Online >> Rovatok >> eü-gazdaság
2014-02-04

A Nintendo japán játékgyártó az idős felhasználók és az egészségügy, illetve a terápiás alkalmazások felé fordul – írja a hvg.hu.

#2
Medical Online >> Rovatok >> kitekintő
2011-01-03

Elkészült a régóta várt háromdimenziós (3D) Nintendo, a gyártó azonban csak a hat éven felüli gyermekeknek ajánlja, mivel a játék ronthatja a kisebbek szemének fókuszáló képességét.

#3
Medical Tribune VIII. évf.4. szám
Medical Online
2010-02-25
Szövetkeznek a gyógyszergyártók az információs technológiai cégekkel, hogy meggyőzzék készítményeik értékéről a kormányokat és a biztosítókat. A gyógyszercégek úgy vélik, hogy okos szerkentyűket használva a páciensek valós idejű követésére bizonyítani tudják a szerek hatékonyságát, és megalapozhatják a kezelések költséghatékonyságát. Az Ernst and Young jelentése szerint ennek eredménye az lesz, hogy új együttműködések születnek a gyógyszergyártó vállalatok, valamint a számítástechnika, a telekommunikáció és a kiskereskedelem között.   Néhány ilyen szövetség már most is működik. A Novartis például a múlt hónapban írt alá egy 24 millió dolláros szerződést az amerikai székhelyű Proteus Biomedical nevű céggel olyan „okos pirulák” létrehozásáról, amelyek az emberi testen belül közvetítenek adatokat, ellenőrzik a páciensek laboratóriumi értékeit és azt, hogy az előírásnak megfelelően szedik-e gyógyszereiket.   A Bayer diabéteszes gyermekek számára fejleszt ki olyan glükózszintet mérő eszközt, amelyet a Nintendo játékkonzoljához lehet csatlakoztatni. A Johnson and Johnson cég Lifescan elnevezésű eszközének van olyan iPhone-ra tervezett alkalmazása is, amelynek segítségével a páciensek feltölthetik aktuális vércukorszint- értékeiket telefonjukra.   A nagy gyógyszergyártók a korábbi üzletmenetben hagyományosan egy-egy sikeres szerre alapozták bevételeik jelentős részét. Ezek a vállalatok mostanában új területeket kezdenek meghódítani, igyekeznek költségeiket csökkenteni és rugalmas kapcsolatokat építenek ki kis biotechnológiai cégekkel. Ezt az új modellt nevezik Pharma 2.0-nak. Az Ernst and Young szerint azonban jön a Pharma 3.0 is. Az új korszak a mozgékony IT-vállalatok és a általában tízévenként új termékkel előálló gyógyszercégek közötti távolságot is szűkíti majd – vélik szakemberek. Az erőfeszítés megtérülhet: a klinikai adatok szoros követésével és a páciensek gyógyszerszedési szokásainak ellenőrzésével a gyógyszercégek bizonyíthatják a kormányoknak és a biztosítóknak, hogy termékeik működőképesek, s magas áraik indokoltságáról is meggyőzhetik őket. MT
#4
Medical Online >> Rovatok >> eü-gazdaság
2010-02-12
Szövetkeznek a gyógyszergyártók az információs technológiai cégekkel, hogy meggyőzzék készítményeik értékéről a kormányokat és a biztosítókat.
#5
Medical Online >> Rovatok >> tudomány >> táplálkozás
2009-09-29
Hosszú órákon át fáradhatatlanul a vezérlő gombjait nyomogató, folyton nassoló, ezáltal mind több felesleges kilót magukra szedő gyerekek – sokunkban ez a sztereotíp kép él, ha az elektronikus játékokra gondolunk.
#6
Medical Online >> Rovatok >> eü-gazdaság
2009-06-08
Könnyebbséget hozhat a radiológiai véleményalkotás sokszor hosszadalmas és egyhangú folyamatába, ha széles körű alkalmazást nyer a népszerű nintendo játékból kölcsönzött távirányítási technika.
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha egyetlen egészséges növényi olajat kellene megnevezni, a többség valószínűleg az olívaolajat említené. De mitől különleges – ha egyáltalán az – az olívaolaj?