Ingyenes szoftverekkel segítenek
Tapasztalatok és praktikák a távmunka bevezetéséhez
Ingyenes Rendkívüli Távmunka Támogatást nyújt a LogMeIn egészségügyi szolgáltatóknak, oktatási intézményeknek, állami és önkormányzati szerveknek, valamint nonprofit szervezeteknek.
A koronavírus (COVID-19) terjedése rengeteg vállalatot és embert kényszerített gondolkodásra világszerte arról, hogyan tud hatékonyan működni vagy dolgozni a járvány közben is. A kialakuló helyzet ráadásul rendkívüli terheket ró a kormányzati vagy önkormányzati szervek, egészségügyi és oktatási intézmények, és a nonprofit szervezetek működésére is, ahogy újabb és újabb gócpontokkal, zavarokkal kell megküzdeniük – írja közleményében a LogMeIn.
Ebben a helyzetben egyre több szervezet lát megoldást a távmunkában, annak ellenére, hogy nem állnak rendelkezésükre azok az eszközök, amelyek ezt hatékonnyá tudnák tenni. A távmunkára történő gyorsított és kényszerű átállás, valamint az általános egészségügyi aggodalmak komoly nehézségeket okoznak az ügyfeleinknek, a munkavállalóiknak, és az ügyfeleink vásárlóinak, valamint a közösségeknek, amelyekben élünk. Ezt tükrözik az olyan rendelkezések, amelyek:
- korlátozzák, vagy felfüggesztik az üzleti célú utazást;
- felfüggesztik a nagyobb rendezvényeken való részvételt;
- arra utasítják az IT csapatokat, hogy készüljenek fel a folyamatos működés támogatására távmunka esetén is,
- szabályokat fogalmaznak meg a diákok és munkavállalók egészségügyi állapotával szemben
- a helyi és regionális önkormányzatok, valamint egészségügyi szolgáltatókat arra készítik fel, hogy akár magasabb terhelés mellett is tartósan el tudják látni a lakosságot.
A LogMeInnél már végigkövettük, hogyan zajlottak le ezek a folyamatok Ázsiában, ahol néhány termékünk kihasználtsága majdnem megkétszereződött az elmúlt hetekben. A napokban pedig kiugró kihasználtságot láttunk a világ más régióiban is, ahogyan a koronavírussal kapcsolatos tudatosság és veszély egyre növekedett.
Úgy érezzük, hogy a LogMeInnek lehetősége van, hogy egyedülálló és értékes segítséget nyújtson ebben az időszakban. Éppen ezért, kiemelt prioritásunkká tettük, hogy támogassuk ügyfeleinket alkalmazottaik egészségének és üzleti érdekeik megóvásában, miközben segítjük a bővebb társadalmi védekezést is.
A frontvonalban dolgozóknak a Rendkívüli Távmunka Támogatás (Emergency Remote Work Kit) keretében azonnali hatállyal három hónapos ingyenes hozzáférést biztosítunk bizonyos LogMeIn termékekhez, amelyek megoldást biztosítanak a virtuális megbeszélések és videókonferenciák megszervezésére, internetes képzések és virtuális rendezvények lebonyolítására, a távoli IT support és távoli elérés biztosítására.
Például a "Meet" Rendkívüli Távmunka Támogatás keretében szervezetszintű hozzáférést biztosítunk a GoToMeeting termékünkhez három hónapon keresztül. A támogatásra jogosult szervezetek köre:
- egészügyi és oktatási intézmények,
- kormányzati, önkormányzati szervek és
- nonprofit szervezetek.
A fentiek mellett elkezdtük összegyűjteni azokat az angol nyelvű anyagokat, amelyek segíthetnek a távmunkára történő átállásban.
- Egy korábbi blogposzt azoknak, akik először dolgoznak távmunkában: https://blog.gotomeeting.com/8-simple-tricks-stay-focused-working-remotely/
- Cikkünk, ami egy teljesen virtuális munkahely kihívásaiba adott bepillantást: https://www.goto.com/blog/connect/understanding-the-challenges-of-a-fully-remote-workforce
Az elkövetkező napokban és hetekben folyamatosan frissíteni fogjuk az itt összegyűjtött anyagokat és a LogMeIn csapat és más szakértők munkájával is bővítjük. Ha többet szeretnél tudni, látogass el a TávmunkaTudásközpontunkba.