RÖVIDEN
2006. február 01. 00:00
Átlagosan 3,6 százalékkal emelkedtek a fogyasztói árak 2005-ben – közölte a Központi Statisztikai Hivatal (KSH). Az éves 3,6 százalékos átlagos fogyasztóiár-növekedés a termék- és szolgáltatás csoportok árváltozásának jelentős szóródásával alakult ki: 2,3 százalékkal csökkentek a tartós fogyasztási cikkek árai, átlag alatti, 0,2 százalékos árnövekedés következett be a ruházati cikkek, 2,5 százalékos az élelmiszerek, 3,3 százalékos a szeszes italok, dohányáruk termékcsoportokban. A legnagyobb mér-tékű, 6,2 százalékos áremelkedést a háztartási energiánál mérték, átlag felett, 5,5 százalékkal nőttek a szolgáltatások, valamint 4,5 százalékkal az egyéb cikkek, üzemanyagok éves átlagárai is.
A teljes cikket csak regisztrált felhasználóink olvashatják. Kérjük jelentkezzen be az oldalra vagy regisztráljon!