hirdetés
hirdetés
2024. december. 24., kedd - Ádám, Éva.
hirdetés

A marketinggolndolkodás

Mikor lehet hasznos?

A sikeres marketing feltételei

A marketingre szükség lehet, akkor is, ha:

• valamilyen termék vagy szolgáltatás iránt fel akarjuk kelteni, meg akarjuk teremteni az érdeklődést, az igényt,
• a meglévő igényt saját termékünk, tevékenységünk felé akarjuk irányítani.


A marketing tevékenység sikeréhez szükség van

• arra a gondolkodásra, amely képes a vevők és a környezet más tényezői folyamatos és tudatos figyelésére, elemzésére;
• arra az eszközrendszerre és azokra a tevékenységekre, amelyek képesek technikailag is a helyzet jelzéseit úgy felfogni és értelmezni, hogy az azokra adott konkrét válaszai előnyöket hozzanak;
• azokra a munkatársakra, arra a szervezetre, amely képes e feladatok magas színvonalú ellátására.


A háziorvosok vonatkozásában ez azt jelenti, hogy a marketing tevékenységgel is elő kell segíteni az orvosok megfelelő piaci pozícióját, kiegyensúlyozott kapcsolatát betegeivel és környezetével. Fontos, hogy az orvos felismerje: a marketinggondolkodás nemcsak saját magára, hanem az asszisztenciára nézve is kötelező.
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
hirdetés