Márciustól adnak az egészségnek
A belföldi turizmust népszerűsítő – tavaly indított – mozgalom és kampányok folytatásaként a Magyar Turizmus (MT) Zrt. márciusban országos egészségturisztikai kampányt indít a helyi ajánlatok népszerűsítésével, írja a nemzeti turisztikai marketingszervezre hivatkozva az MTI.
A kampány az egészségturizmusra épül: a turisztikai régiók gyógy- és wellness turizmushoz kapcsolódó kedvezményes akcióit, ajánlatait, programjait népszerűsíti belföldön. Ennek elsődleges eszköze a Magyar Turizmus Zrt. honlapja lesz, ahonnan valamennyi régió speciális ajánlatai elérhetőek. Az online kampányt nyomtatott sajtómegjelenések egészítik ki, női magazinok mellett az MT Zrt. saját kiadású, havonta megjelenő "ÉLMÉNY itthon" magazinjában.
A Központi Statisztikai Hivatal (KSH) adatai szerint tavaly gyógyszállodában és wellness szállóban összesen 540 ezer vendég szállt meg, a gyógyszálló vendégeinek száma 20,7 százalékkal csökkent, míg a wellness szállodáké 42,1 százalékkal nőtt. (Nagyjából amennyit vesztettek a gyógyszállók, annyit növekedtek a wellness szállók.)