Kommunikációs tender a hálapénz kiszorítására
A Nemzeti Kommunikációs Hivatal hirdette meg a szemléletformáló kampány feladataira szóló eljárást, írja a Kreatív.
A Nemzeti Védelmi Szolgálat részére egy szemléletformáló kampány kommunikációs feladatait hirdette meg a Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKH) – olvasható a Tenders Electronic Daily oldalán .A hálapénz kiszorítására irányuló kampánynak a kiírásban megfogalmazottak szerint: „a célcsoport számára releváns, a hálapénz adás/elfogadás szükségtelen és/vagy társadalmilag káros és/vagy bűncselekményt megvalósító mivoltát hangsúlyozó üzenetet kell közvetítenie”.
A nyertes a kreatívfeladatokon kívül médiatervezéssel és lfoglalással is foglalkozik a megbízás során, amelynek keretösszege nettó 348 millió forint.
Az ajánlattételi határidő június 21-e, a meghosszabbítható szerződés a tervek szerint augusztus 1-jétől következő év június 30-ig szól – írja a Kreatív.