hirdetés
hirdetés
2024. július. 03., szerda - Kornél, Soma.
hirdetés

Gyógyszerreklám: nem újdonság, szigorítás

A gyógyszerpiac átláthatóságának és kiszámíthatóságának javítását jelölte meg alapvető célként a szaktárca annak a rendeletnek a módosításakor, amellyel szándékaik szerint tovább szigorodik a gyógyszerek promóciója és reklámja. A változtatás ugyanakkor a jogharmonizáció és a gyógyszertörvénnyel párhuzamos szabályozás megszüntetése miatt is szükségessé vált – tájékoztatta lapunkat az Egészségügyi Minisztérium Sajtó és Kommunikációs Főosztálya.
Székely Krisztina, az Innovatív Gyógyszergyártók Egyesületének elnöke úgy véli: bár a jogharmonizáció elengedhetetlen és ezért a módosítás feltétlenül üdvözlendő, a rendeletben megfogalmazott „szigorítások” nem számítanak újdonságnak, ezek a piac szereplői számára jól ismert és elfogadott elvárások. A gyógyszergyártók tavaly áprilisban elfogadott, a korábbinál részletesebb Etikai Kódexe a jelenlegi jogszabályoknál is szigorúbb elvárásokat támaszt a tagok felé. (Mint arról lapunk tavaly november 24-i számában beszámoltunk, a cégek a Magyar Orvosi Kamarával közösen tájékoztató kiadványt jelentetnek meg az orvosok számára a legfontosabb tudnivalókról.)

A teljes cikket csak regisztrált felhasználóink olvashatják. Kérjük jelentkezzen be az oldalra vagy regisztráljon!

A kulcsos tartalmak megtekintéséhez orvosi regisztráció (pecsétszám) szükséges, amely ingyenes és csak 2 percet vesz igénybe.
E-mail cím:
Jelszó:
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
hirdetés