Elmés drágaságok
Ha az őrülten gazdagoknak nem biztosítunk speciális kínálatot, akkor jobb híján normális dolgokat fognak vásárolni, normális áron – ezt ismerték fel azok a marketingszakemberek, akik a „pénz nem számít” elvet vallóknak szánt termékvonalakat megalkották. Nem tegnap persze, hiszen luxuscikkek mindig is voltak – újabban azonban az irányzat az elektronikai termékek piacára is betört. Az arany- vagy legalább ezüstáron kínált mobiltelefonok, számítógépek és más presztízsmasinák forgalma természetesen karácsonykor kulminál.
A történet talán 2002-ben kezdődött, akkor jelentette be a Nokia az önálló prémium telefonmárka, a Vertu létrehozását. A Vertu Ltd. a finn cég leányvállalata önálló menedzsmenttel, az összekötő kapcsot a tulajdonosi szálakon túl a közös műszaki fejlesztés és a vezető dizájner személye jelenti. Ettől eltekintve azonban külön márkáról van szó, így természetesen nem a Nokiának, hanem például a luxus órák és ékszerek gyártóinak teremt konkurenciát.
Az alapfilozófia egy mondatban összefoglalható: a Vertu azoknak készül, akik mindenből a legjobbat akarják. Esetünkben a „legjobb” elsősorban a kivitelre értendő.
A teljes cikket csak regisztrált felhasználóink olvashatják. Kérjük jelentkezzen be az oldalra vagy regisztráljon!