Beszél majd az utókorimages/
2008. január 01. 00:00
Megkezdődött az egyeztetés a koalíciós pártok között a köztársasági elnök által még decemberben megvétózott, a hazai egészségbiztosítás átalakítását jelentő törvényről és az új rendszer előkészítéséről. A lényeget rejtő alacsonyabb szintű jogszabályokat csak azt követően tárgyalja a kormány, ha a törvényt újra elfogadja a parlament. Szakértők szerint erre nagy az esély, bár a változtatás mikéntjét éles kritikával illeti a társadalom nagy része, s több szervezet aláírásgyűjtésbe kezdett egy az átalakítást megakadályozó népszavazás érdekében.
Az Egészségügyi Minisztérium mindenesetre már a törvény újraelfogadása előtt készül annak népszerűsítésére. Decemberben kiírták azt a közbeszerzési pályázatot, amely a tárca kommunikációs stratégiájának elkészítésére, kampányainak megtervezésére és kivitelezésére hivatott – mintegy 400 millió forintért. Azt, hogy országos reformnépszerűsítő road-show-t terveznek, már a jogszabály december 17-i záró szavazását követően bejelentette a szaktárca vezetője, Horváth Ágnes, bízva abban, hogy a lakosság reform iránti bizalma megszerezhető.
Hogy a kommunikációs kampány tenderkiírására jelentkező ügynökségek fantáziája meddig terjed, milyen eszközöket ajánlanak a tárca számára, ma még nem tudni. Az eredeti parlamenti végszavazás napján összehívott szakbizottsági ülésen a szocialista Perjési Klára azt javasolta, készüljön a változásokat magyarázó népszerűsítő rajzfilm az új biztosítási rendszerről.
Az ötlet fonalát tovább gombolyítva mi is hozzájárulnánk a kampány sikeréhez. Két rajzfilmfigurát ajánlunk a kreatív szakemberek figyelmébe. Egy hungarikumnak számító, egyénisége, humora és sokszínűsége révén kiemelkedő tehetségű orvost és egy a kopaszodó, szemüveges tudóst, aki a rendszerváltást követően példákkal szemléltette, magyarázta azt, hogy a reformfolyamatok kezdetén a hibák ellenére mit is jelentett az új gazdasági mechanizmus. Dr. Bubó és dr. Agy összegyúrásából remek kampányfigura születhetne – ajánljuk a döntéshozók figyelmébe. Ingyen. Bár ismét hangsúlyozzuk, szívesen lettünk volna részesei a törvény kidolgozásához hozzájáruló társadalmi, szakmai vitának, és közvetítői a konszenzuskeresésnek.
Az Egészségügyi Minisztérium mindenesetre már a törvény újraelfogadása előtt készül annak népszerűsítésére. Decemberben kiírták azt a közbeszerzési pályázatot, amely a tárca kommunikációs stratégiájának elkészítésére, kampányainak megtervezésére és kivitelezésére hivatott – mintegy 400 millió forintért. Azt, hogy országos reformnépszerűsítő road-show-t terveznek, már a jogszabály december 17-i záró szavazását követően bejelentette a szaktárca vezetője, Horváth Ágnes, bízva abban, hogy a lakosság reform iránti bizalma megszerezhető.
Hogy a kommunikációs kampány tenderkiírására jelentkező ügynökségek fantáziája meddig terjed, milyen eszközöket ajánlanak a tárca számára, ma még nem tudni. Az eredeti parlamenti végszavazás napján összehívott szakbizottsági ülésen a szocialista Perjési Klára azt javasolta, készüljön a változásokat magyarázó népszerűsítő rajzfilm az új biztosítási rendszerről.
Az ötlet fonalát tovább gombolyítva mi is hozzájárulnánk a kampány sikeréhez. Két rajzfilmfigurát ajánlunk a kreatív szakemberek figyelmébe. Egy hungarikumnak számító, egyénisége, humora és sokszínűsége révén kiemelkedő tehetségű orvost és egy a kopaszodó, szemüveges tudóst, aki a rendszerváltást követően példákkal szemléltette, magyarázta azt, hogy a reformfolyamatok kezdetén a hibák ellenére mit is jelentett az új gazdasági mechanizmus. Dr. Bubó és dr. Agy összegyúrásából remek kampányfigura születhetne – ajánljuk a döntéshozók figyelmébe. Ingyen. Bár ismét hangsúlyozzuk, szívesen lettünk volna részesei a törvény kidolgozásához hozzájáruló társadalmi, szakmai vitának, és közvetítői a konszenzuskeresésnek.
A teljes cikket csak regisztrált felhasználóink olvashatják. Kérjük jelentkezzen be az oldalra vagy regisztráljon!