Átadták az Év 5 csillagos orvosa és rendelője díjat
A Nagy Magánpraxis Nap záróakkordjaként átadták a 2017-ben alapított elismerés idei díjait.
A privát egészségügyi szektorban nem csak a páciensek száma növekszik ütemesen, a kínálati oldal is egyre szélesedik. De hogyan tudja a páciens eldönteni, az egyre nagyobb választékban kit válasszon? Kutatások igazolják, hogy a páciensek utánaolvasnak a klinikának, orvosnak, hogy más páciensek tapasztalatát, véleményét megismerjék még az orvosválasztás, bejelentkezés előtt. Éppen ezért az online térben elérhető orvosértékelések jelentősége felértékelődött.
Múlt pénteken, a Nagy Magánpraxis Nap záróakkordjaként átadták a 2017-ben alapított elismerés idei díjait, a FoglaljOrvost.hu Év 5 csillagos orvosa kategóriában dr. Lehoczki Viktor budapesti endokrinológus nyert, a FoglaljOrvost.hu az Év 5 csillagos rendelője díjat pedig a Budapest XVI. kerületi a Baross Egészségközpont érdemelte ki. A verseny mindkét díjazottja kategóriájában a legtöbb alkalommal, a legmagasabb osztályzatot érdemelte ki a páciensvélemények összegzése alapján, az idei évben.
Ahogy a kereskedelem szinte minden területén a vásárlók már megszokták, hogy részletes értékelésre késztetik őket, úgy vált teljesen természetessé, hogy az orvosi vizit után a klinikát, a szakorvost is értékeljék a páciensek. Az interneten, minden területen, széles körben elérhető értékelések megmutatják, koránt sem igaz, hogy csak a rosszat írják meg vásárlók, páciensek, nincs ez másképp a FoglaljOrvost.hu felületén sem, ahol idén az online értékelések száma meghaladta az 50 ezret.
Fontosnak tartjuk, hogy a páciensek kifejthessék véleményüket a rendelőről, orvosról, ez óriási segítséget nyújt az orvost keresőknek, magán intézményeknek egyaránt – foglalja össze a díjat alapító FoglaljOrvost.hu vezetője, Straub Fanni. Pontosan látjuk, hogy az online értékeléseket már nem kellemetlenségként, hanem jelentős támogatásként élik meg a privát egészségügyi szolgáltatók. A több tízezer értékelést látva az elvárások nem változtak, a páciensek döntő többsége az empátiát, minőségi tájékoztatást keresi orvosában.