A Sanofi ügynökséget választott a Született Anyukák klubjának
A Neo Interactive meghívásos tenderen nyerte el a Sanofi-Aventis Született Anyukák klubja címen futó Facebook-oldalához kapcsolódó közösségimédia-feladatokat - írja a Kreatív.
Született Anyukák klubja Facebook-oldalt 2010-ben indította a Sanofi, a gyermeküket váró és kisgyermekes anyukáknak: egészségügyi és életmód tematikájú edukációs oldal a gyógyszervállalat első közösségimédia-aktivitása Magyarországon, amelyen tavaly a Carnation és a Café dolgozott. Az idei évtől a tender eredményeinek megfelelően a Neo Interactive látja el a klubhoz tartozó feladatokat, a megbízás határozatlan időre szól.
A digitális reklámügynökség feladata, hogy minden nap hasznos információkkal, jó tanácsokkal és színes hírekkel lássa el a csoport tagjait, továbbá alkalmazásokat fejlesszen. Ez utóbbiak közül a legújabb A hónap babája címmel február utolsó hetében indult.