hirdetés

Kreatív B2B Award - Díjátadó

 

38 pályamunka a shortlisten! Díjátadó: október 19. 20 órától az Ötkertben

Időpont:
2016. október. 19. 20:00

 

Kreatív B2B Award - B2B kommunikációs megoldások versenye

DÍJÁTADÓ: OKTÓBER 19. SZERDA 20.00 ÖTKERT (1051 Budapest, Zrínyi u. 4.)

A díjátadó mindenki számára ingyenes.

Részvételi szándékát kérjük jelezze a This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. email címen! 

A Kreatív szaklap először hirdette meg a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt két év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhettek ügynökségek, megbízói vagy hirdetői oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. 

A verseny célja

Díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse.

A shortlistért kattintson ide!

 

További info: Légrády Edit This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  06-1-430-4563

 

Zsűritagok voltak: 

Zsűrielnök: Grósz Judit, Microsoft Magyarország, marketing-és operatív igazgató

Bálint Viktor, BNL Growth Partners, managing partner

Bagdi Attila, Fanuc Hungary, marketing specialista

dr. Bentzik Réka, MVM Magyar Villamos Művek, kommunikációs igazgató

Dobsi Adrienn, TV2 Csoport, kommunikációs igazgató

Fonay Gergely, marketing tanácsadó

Gyarmati János, GE Healthcare, Regional Marketing Manager EE

Krskó Tibor, Hamu és Gyémánt Kiadó, alapító-tulajdonos

Majorosi Emese, Abbvie, public affair vezető

Menthy Mariann, EGIS, kommunikációs vezető

Mikola György, OTP Travel, marketing és értékesítései vezető

Molnár Péter, Professional Publishing Hungary, értékesítési és marketing igazgató

Nemes-Smucz Katalin, ELMŰ-ÉMÁSZ Társaság Csoport, marketing osztályvezető

Soós Gergely, Neo Interactive, tulajdonos-ügyvezető

Szalkai Réka, T-Systems Magyarország, Szegmensmarketing vezető

Szántó Balázs, Noguchi Porter Novelli, ügyvezető

Varga Zoltán, Central Médiacsoport, vezérigazgató

Vándor Ágnes, Professional Publishing Hungary, ügyvezető igazgató

Várkonyi Beáta, Danone, vállalati kapcsolatok igazgató 

 

Zsűrizési szempontok

A nevezett anyag mennyire valósítja meg a hirdető céljait.

A nevezett anyag csatornaválasztása a célcsoport és célok figyelembe vételével. A nevezett anyag mennyire felel meg a célcsoport médiával kapcsolatos elvárásainak.

A nevezett anyag hatékonysága (ROI, ROMI) a bemutatott számok alapján. (Cél, eredmény, befektetett eszközök, input, output stb).

A nevezett anyag kivitelezésének minősége.

A nevezett anyag eredetisége, kreativitása.

 

Scamek és régi ötletek

Díjat csak eredeti ötleteket megvalósító és ténylegesen megvalósult alkotásoknak ítélhet a zsűri. Az adaptációkat a zsűri nem tekinti eredeti ötletnek.

 

A zsűrizés menete

Első kör: online zsűrizés

Minden zsűritag zárt, online rendszerben pontozza az alkotásokat 1-10-ig terjedő skálán (0 pont nem adható). A zsűritagok pontszámainak átlaga alapján a verseny kiírója határozza meg a shortlistet. A zsűri azon tagjai, akik érintettek valamelyik kategóriában, az adott kategória pontozásában nem vehetnek részt.

Nem kerülhet shortlistre a nevezések több mint 50%-a, valamint 6.0 átlagpontszám alatti alkotás. Ha egy kategóriában egyik alkotás sem éri el a meghatározott pontszámot, a kiíró nem hirdet shortlistet.

Második kör: személyes zsűrizés

A shortlistre került alkotásokból a szűkített zsűri személyesen választja ki a díjazottakat.

A zsűri azon tagjai, akik valamely kategóriában érintettek, azaz pályázatuk shortlistre került, az adott kategória megbeszélésében nem vehetnek részt.

A zsűrinek jogában áll különdíjakat, illetve egyéb speciális díjakat is létrehozni.

Amennyiben a zsűri nem ért egyet egy nevezés kategóriába való besorolásával, joga van áthelyezni és másik kategóriában értékelni.

Vitás kérdésekben a zsűrielnök dönt.

 

Díjak

A zsűri minden kategóriában kioszthat díjat és fenntartja a lehetőséget, hogy ha erre megfelelő pályamunkát talál, akkor különdíjakat ítéljen oda. Joga van megosztott díjakat is adni, illetve egy-egy díjat egyáltalán nem kiosztani.

 

További info: Légrády Edit This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  06-1-430-4563

A - főkategória, kampánycél alapján

Értékesítés támogatás

  • New business – új ügyfélszerzés érdekében indított kampány
  • Loyalty, megtartás – ügyfélmegtartási, lojalitási célú kampány (relationship management)
  • Cross sales, CRM – kereszt és felülértékesítési aktivitás meglévő ügyfélkörben
  • Viszonteladói támogatás, motiváció – viszonteladói hálózat ösztönzése, értékesítés támogatása
  • Saját értékesítői motiváció – saját értékesítő csapat ösztönzése

Imidzs és márkaépítés

PR

  • Külső PR, kapcsolatok javítása – a cég külső kapcsolatrendszere, sajtó és kapcsolódó szervezetek irányába indítot PR tevékenység
  • Belső PR, dolgozói program – dolgozói ösztönző, megtartó, image javító belső program

Employer branding – a céget, mint vonzó munkahelyet bemutató külső kommunikációs aktivitás

Új termék/szolgáltatás bevezetés – a cég portfóliójában újonnan megjelenő termék, vagy szolgáltatás piacra történő bevezetésének kommunikációja

Új piacra lépés – meglévő, vagy új termékekkel, eddig nem lefedett bel- vagy külföldi piacra történő lépés kommunikációja

Tudásmenedzsment (ebbe a kategóriába nevezhetőek tudásátadás koncepciók pl. a következő eszközökkel: személyes képzések, tanácsadások, podcastok, webinarok stb.)

Egyéb

 


 

B - főkategória, médiatípus alapján

(A zárójelben példaként a teljesség igénye nélkül felsorolt típusú kommunikációs megoldások nevezhetőek).

Integrált kampány (legalább 3 különböző médiatípuson futott kampány egésze)

Direkt marketing

  • Edm-ek
  • Dm-ek
  • Rendszeres hírlevelek
  • Telefonos kampány - kampányterv + kampányanyagok szövege írásban vagy hangfile-on
  • Egyéb

Print

  • Print hirdetés
  • Kiadvány (vállalati magazinok, tanulmányok, összefoglalók, oktatási anyagok, kutatási jelentések)
  • Szórólap, brossúra
  • Céges jelentés
  • Szakmai cikksorozatok saját vagy más kiadváynokban
  • Egyéb

Online

  • Banner
  • Céges weboldal, microsite
  • Social media kampány
  • Social média oldal
  • Applikáció
  • Mobiloldal
  • Blogok
  • Webinar, online videók, közvetítések, podcastok online
  • Szakmai cikksorozatok saját vagy más oldalakon
  • Egyéb (pl: online elérhető szakmai prezentációk, infotanulmányok, kutatási jelentések, esettanulmányok, pl: E-könyv)

Események, rendezvények (ügyféltalálkozók, ügyfélpartik, konferencia- kiállítás jelenlétek)

TV spot vagy műsortámogatás, product placement, stb.

Rádió spot vagy műsortámogatás

In/outdoor megjelenések

Egyéb (fenti kategóriákba nem besorolható megjelenések)

 

További info: Légrády Edit[email protected] 06-1-430-4563

Támogatóink:
hirdetés

letölthető fájlok

Eseménynaptár

 

h

k

sz

cs

p

sz

v

 
 
          01 02 03  
  04 05 06 07 08 09 10  
  11 12 13 14 15 16 17  
  18 19 20 21 22 23 24  
  25 26 27 28 29 30    
 
hirdetés

A környéki idegrendszer megbetegedéseit összefoglaló néven neuropátiáknak hívjuk. A neuropátiák jóval gyakoribbak, mint a központi idegrendszer betegségei, mégis méltatlanul a neurológia „perifériáján” helyezkednek el.

A december végén megjelent jogszabály változások, így a fix díj elvonása, és az új indikátor rendszer bevezetése korántsem segíti a magyar közfinanszírozott alapellátás működését.