hirdetés
hirdetés
2024. április. 23., kedd - Béla.
hirdetés

Modern marketingeszközök a gyógyszerkommunikációban

A Kreatív Csoport és a Medical Triubune szeptember 25-i konferenciáján olyan modern marketingeszközökről lesz szó, melyek a termékek kommunikációját, az orvos-beteg kapcsolatot valamint az orvosok munkáját is hatékonyabbá tehetik

2013-ra a modern társadalmakban az információszerzés elsődleges eszközei a számítógépek és a mobilok mellett elképesztő gyorsasággal a tabletek lettek, s ezeket a változásokat a gyógyszeripar, a gyógyszeripari kommunikáció és a betegellátás sem hagyhatja figyelmen kívül. Fontos, hogy olyan kommunikációs csatornákon keresztül, olyan üzenetek formájában jussanak el az információk az orvosokhoz és a betegekhez, melyek illeszkednek az környezetükhöz, életvitelükhöz és szokásaikhoz.

A konferencia első felében Dr. Panker Ádám (GYEMSZ-OGYI, Módszertani és Egyedi Igénylések Főosztály), Dr. Soós Andrea (ügyvéd, reklámjogi szakértő) és Dr. Koncz József (a Kommunikációs és Etikai Bizottság elnöke) előadásán azokról a gyógyszeripari promóciókhoz fűződő jogi és adatkezelési szabályozásokról lesz szó, melyek ismerete feltétlenül szükséges, hogy a kommunikáció során el tudjuk kerülni az esetleges szabálytalanságokat. Ezek ismerete különösen fontos a mobileszközökön való hirdetések esetén, hiszen ebben az esetben egy igen személyes tárgyról beszélünk, s szigorúan szabályozzák, mit és mikor lehet hirdetni.
Brindza Gábor (Madhouse, termékfejlesztési vezető) ezek után a magyar mobilhirdetési piac sajátosságairól fog beszélni, Papp Szabolcs pedig elárulja, milyen plusz dolgot jelent, ha az orvoslátogatás során használunk tabletet is.

A konferencia második felében a modern marketingeszközökben rejlő lehetőségeket konkrét példákon keresztül mutatják be az előadók.
Bánki Tamás, a LinkedIn használatát mutatja be, illetve azt, hogyan segítheti a céges promóciókat a LinkedIn-en való jelenlét, majd Simon Judit a Budapesti Corvinus Egyetem, Marketing és Média Intézetének igazgatója az orvosszakértői blogok marketingkommunikációs szerepéről tart előadást.
Balogh Judit, a Pharmapromo ügyvezető igazgatója az egészségügyi alkalmazások szerepéről és létjogosultságáról fog beszélni. Előadásában elmondja, mi vezetett az ilyen jellegű alkalmazások elterjedéséhez, ez hogyan erősíti az orvosok és betegek közti együttműködést, valamint hogyan könnyíti az orvosi ellátást. 
Lantos Zoltán (GfK, globális termékigazgató) a betegek érdekképviseletéről tart előadást, Élő Anita, a Heti Válasz egészségügyi szakújságírója pedig érdekességként arról beszél, hogy a gyógyszerbefogadás, miként lehet a választási kampányok egyik eszköze.

A konferenciát kerekasztal-beszélgetéssel zárjuk, ahol gyógyszeripari marketingvezetők összegzik az elhangzottakat. A beszélgetés résztvevői: Rékassy Balázs, Gsk, Badics Eszter, MSD Pharma, Dr. Pénzes János, Richter Gedeon és Deszk Anikó, sales és marketingszakértő.

Jelentkezés és minden információ itt (http://www.kreativ.hu/esemeny/gyogykomm_2013_szeptember).

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
hirdetés