hirdetés
2021. december. 08., szerda - Mária.
hirdetés

Csatlakozzon Ön is az eddig már 345 háziorvosi praxist és több mint 35 ezer érdeklődőt részvételét elérő Cseppnyi Önbizalom Kontinencia Betegedukációs Programhoz!

A hagyományos marketingeszközöknek leáldozott, újakra van szükség az erős üzleti eredményekhez. (x)

A gyulladásos bélbetegséggel küszködő betegek számára készült az a mobil alkalmazás, amely segíthet „kézben tartani”, menedzselni a betegségüket. Az applikáció a fontos tünetek naplózásában, a gyógyszerszedés betartásában is segíti az IBD betegeket. 

A Kreatív Csoport és a Medical Triubune szeptember 25-i konferenciáján olyan modern marketingeszközökről lesz szó, melyek a termékek kommunikációját, az orvos-beteg kapcsolatot valamint az orvosok munkáját is hatékonyabbá tehetik

A beteg-együttműködés mögött meghúzódó tényezôk sokfélék lehetnek, és sokféleképpen csoportosíthatók.