Gyógyszerreklámokat vár a diákverseny
2011. március 09. 12:48
A Kreatív Diákreklámverseny témája ezúttal a gyógyszerreklám, a pályázatot a Kreatív és a versenyfeladatot adó Merck írta ki, nevezési határidő március 31-e.
A tavaly őszi diákreklámverseny után tavasszal is megmérettetés várja a felsőoktatási intézményben tanulókat: a téma ezúttal a a gyógyszerreklám.
A versenyre háromfős csapatok jelentkezhetnek öt kategóriában.
Kategóriák:
- Termékbevezetés (pozícionálás, kommunikáció felépítés, termékbevezetés)
- Print (arculattervezés, sajtóhirdetés, billboard vagy szórólap)
- POS/terméktervezés/szóróajándék (POS marketingeszköz, szóróajándék, vagy újragondolt termékcsomagolás)
- Film (reklámfilm, netes film, vagy gerillafilm-forgatás, storyboard rajzolás, vagy forgatókönyvírás)
- Internet (honlap-, vagy bannertervezés; közösségi média)
(forrás:
Kreatív)