Új lap a PPH Media portfóliójában – Szépészetről szakszerűen
Kozmetológusoknak szóló szaklappal bővül kiadónk kínálata
A Medical Tribune-t, a Pharma Tribune-t, a Neurológiai Praxist, a Praxismenedzsmentet, a MedicalOnline-t és a PharmaOnline-t is kiadó PPH Média régi igényt elégít ki a Kozmetológiai Praxis elindításával.
A PPH Media számos sikeres általános orvosi és gyógyszerészeti tudományos folyóirat (Orvostovábbképző Szemle, Medical Tribune, Pharma Tribune, illetve ezek online változatai), szakorvosoknak szóló tematikus kiadványok (Gyermekgyógyászati Továbbképző Szemle, Szülészeti és Nőgyógyászati Továbbképző Szemle, Neurológiai Praxis, Praxismenedzsment) után vágott bele a kozmetológiai beavatkozásokat végző orvosoknak szóló, komoly hiányt pótló szakmai kiadványba. A szakterület egyike a legfiatalabbaknak, napról-napra fejlődik, folyamatos az innováció. A lap a tudományos eredmények ismertetésével, az új eszközök, módszerek bemutatásával segíti, hogy a szakemberek korszerű tudáshoz jutva lépést tudjanak tartani ezekkel a kihívásokkal.
A negyedévente megjelenő lapszámokban szó esik hatóanyagokról és eljárásokról csakúgy, mint a páciens-orvos viszony fontos aspektusairól, a szakterület legismertebb orvosai és tanácsadók segítségével.
„Szépészettel kapcsolatos nagyközönségi lapok már régóta léteznek a magyar piacon, de a kozmetológusok eddig csak általános orvosi folyóiratokban találtak elvétve nekik szóló tartalmat. Épp ezért nagyon örülünk, hogy medical portfóliónk olyan kiadvánnyal erősödik, amely ezen a rohamosan fejlődő és egyre nagyobb piacot lefedő szakterületen hiteles szakértői tartalmat kínál” – mondta Vándor Ágnes, a PPH Media ügyvezető igazgatója.
„Hiszünk abban, hogy a lap olvasói tudásukban gyarapodva jobban tudják szolgálni a hozzájuk forduló páciensek igényeit, kevesebb szövődménnyel, szebb eredményeket elérve javítják majd a tőlük segítséget kérők életminőségét” – tette hozzá dr. Lipták Judit, a Kozmetológiai Praxis főszerkesztője.