Mire mentek el a fogturizmus milliárdjai? – teszi fel a kérdést a Világgazdaság több mint négy év az után, hogy Orbán Viktor kiállt a fogturizmus átfogó fejlesztésére irányuló program mellett.
A hvg.hu hosszan kereste a külföldi páciensek ezreit, a külföldi szervező irodákat és a gazdaságélénkítő reklámhadjáratot, de nem találtuk a beígért eredményeket – írják az államilag támogatott fogprogramról.
A kormány ismét megcsapolta a költségvetési tartalékot, több mint egymilliárd forinttal, s abból 400 millió jutott egy fogászati magáncégnek is – tudatja a napi.hu.
Egy év alatt csaknem 20 százalékkal nőtt az árbevételük azon fogorvosi rendelőknek, amelyek részt vesznek a magyar fogászatiturizmus-fejlesztési programban – írja az MNO.
A Londonban nyitott magyar fogklinika eredetileg heti egy napon üzemelt, de olyan népszerű lett, hogy ma már teljes munkaidőben fogadja a pácienseket – írja a hirado.hu.
A fogászat az egészségügyi turizmus hazai zászlóshajója, s Európában az első három közé teszik a magyar esztétikai sebészetet is. Ám megnézve egynémely hazai kórház és klinika betegek rendelkezésére álló mellékhelyiségeit, nem biztos, hogy feltétlenül nálunk szeretnének gyógyulni a külföldiek.
Nem rossz üzlet a fogturizmus fellendítéséért küzdeni Magyarországon – írja a Népszabadság a kormányzat támogatását élvező Orvosi Turizmus Iroda Zrt. tevékenységét megidézve.
Egyes becslések szerint globálisan is vezetővé vált Magyarország a fogászati turizmus területén. A szektorban ugyanakkor igen éles a verseny az országok között, így egyre fontosabb szerep jut a marketingnek – írja a Világgazdaság.
Ha egyetlen egészséges növényi olajat kellene megnevezni, a többség valószínűleg az olívaolajat említené. De mitől különleges – ha egyáltalán az – az olívaolaj?