2024. november. 24., vasárnap - Emma.
hirdetés
hirdetés

Új edukatív platform, az Anyakadémia

Olyan edukatív platformot hoztak létre, ahol nincsenek tabuk, szakértők és influencerek segítségével beszélnek a legnehezebb témákról is a babavárással és a gyermekneveléssel kapcsolatban.

2001-ben lépett be a magyar piacra a több, mint 90 éves Sudocrem, az elmúlt két évtizedben pedig hazánkban is az egyik legnépszerűbb bőrápoló krémmé nőtte ki magát. A márka képviselői az elmúlt időszakban úgy érezték, annak ellenére, hogy számos helyről érkezik segítség a szülőknek, még mindig akadnak olyan témák, amelyekről kevés helyen lehet igazán megbízható információkat szerezni.  Ezért döntöttek Anyakadémia néven egy új, edukatív platform elindítása mellett, amely azon kívül, hogy számos hasznos és általános információval segíti mostantól a szülőket, arra vállalkozik, hogy ne csak a leggyakrabban felmerülő témák kapcsán nyújtson tudást az édesanyáknak és édesapáknak. Ahol olyan témák, kérdések és persze megoldások kerülnek fókuszba a Sudocrem szakmai partnere, a MAVE (Magyar Védőnők Egyesülete) védőnői és más szakemberek, valamint ismert édesanyák és édesapák bevonásával, amikről más helyeken legtöbbször szó sem esik. Itt viszont igen. Filter nélkül.

Cikkek és vodcastok a kisgyerekes családoknak 

Az Anyakadémia egy olyan felület, amelynek látogatása regisztrációhoz kötött, akik pedig regisztrálnak, azok cikkeket és vodcastokat is találnak a szülőség témakörében a felületen. A pilot időszakban idén ősszel és télen egészen vegyes tartalmakkal indul el az oldal, amelyek a várandósságtól a totyogós korig terjedően nyújtanak érdekes és hasznos tanácsokat a szülők számára. A későbbiekben a tervek szerint már különböző „évfolyamokat” is indít az Anyakadémia csapata, amelyek 1-1 témát részletesen kibontanak akár cikksorozatokban vagy vodcast sorozatokban. 

Szakértői infók és személyes tapasztalatok 

A Sudocrem szakmai partnere a Magyar Védőnők Egyesülete, de egyes témákhoz külsős szakértőket is felkérnek, ha azt a téma mélysége vagy speciális mivolta megkívánja. Mellettük pedig arra is hangsúlyt helyeznek, hogy a „száraz” szakmai információkon túl személyes élményekkel és tapasztalatokkal is találkozhassanak az olvasók. Ebben pedig a márka által felkért ismert édesanyák, illetve a későbbiekben ismert édesapák is segítenek. Az Anyakadémia első vodcast adásaiban Horváth Éva, valamint Pintér Ada mesélnek a saját tapasztalataikról olyan témák kapcsán, mint a szoptatási nehézségek, a jó alvás ismérvei, vagy például a megfelelő gyerekjátékok kiválasztása. Szakmai tanácsaival pedig az első videókban a MAVE képviseletében Gitidiszné Gyetván Krisztina védőnő, laktációs szaktanácsadó- IBCLC, perinatális szaktanácsadó, dúla, és babamasszázs oktató segíti a szülőket. 

Folyamatos tartalomgyártás és edukáció a terv 

Az Anyakadémia célja az, hogy a folyamatosan megjelenő tartalmakkal olyan felületet üzemeltessenek a jövőben, ahol minden babaváró, illetve kisgyerekes szülő megtalálja az őket leginkább érdeklő információkat. Ezt azonban a többi felülettől eltérően nemcsak kvázi híroldalként működtetik majd, hanem egy olyan edukatív felületet hoznak létre, ahol a tervek szerint a későbbiekben tesztelhetik is a megszerzett tudást. Innen ered az Anyakadémia név. Hiszen az anyaság (és az apaság) ösztönből jön, de azért nem baj, ha nem megy minden elsőre, hiszen szülővé válni fantasztikus dolog, mindazonáltal ehhez is kell egy kis segítség.

(forrás: PharmaOnline)

cimkék

hirdetés

Könyveink