Tudom, mit veszel jövő nyáron! Digitális lábnyomok a gyógyszeripari marketing szolgálatában
Hogyan befolyásolja a közösségi média a betegek termék választásait?
A betegek ma már leginkább saját információikra támaszkodva választják ki a számukra legmegfelelőbb termékeket. A fórumokon, blogokon a felhasználók konkrét termékneveket említenek meg, fontos kérdéseket tesznek fel a használattal kapcsoaltban, a tünetek enyhítésére vonatkozó tippeket adnak egymásnak, termékajánlásokat fogalmaznak meg, kiemelkedő klinikákat és szakértőket keresnek a legkülönfélébb betegségekhez.
Workshopunk során az alábbi kérdésekre kaphat választ
- Hogyan befolyásolja a közösségi média a betegek termék választásait?
- Milyen témákkal fog a beteg először találkozni az online térben amennyiben tünetek alapján keres?
- Milyen új interakciók jönnek létre fogyasztók termékek között a közösségi médiaterekben? Ezek az interakciók mennyire kontrollálhatók?
- Mit jelent az online community management a gyakorlatban?
- Mit jelent a stratégiai tervezés a social média korában?
- Mit tegyek, ha nem reklámozhatok?
- Hogyan befolyásolják a közösségi média rejtett hálózatai egy-egy termék elterjedését?
BŐVEBB INFROMÁCIÓÉRT KATTINTSON IDE!
IDŐPONT és HELYSZÍN:
2013. október 30. 9:00-12:30; Margitsziget, Danubius Health Spa Resort Margitsziget
Jelentkezni e-mailben a This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. címen lehet, 2013 október 25-ig! A workshopon való részvétel ingyenes!