hirdetés
hirdetés
2024. november. 22., péntek - Cecília.
hirdetés

Reklámszünet a rendelőkben

A klasszikussá vált szólás szerint a reklámra költött összeg fele kidobott pénz, csak azt nem tudni, melyik fele. Erre vártunk választ az orvosoktól, akiktől azt kérdeztük: a gyógyszercégeknek mely kommunikációs csatornáit tartják hatékonynak, saját praxisuk szempontjából hasznosnak, s mely reklámozási módokat feleslegesnek, bosszantónak. Amint összeállításunkból kiderül, a gyógyszerpromóció megítélésében igen vegyes a kép, a többség az orvoslátogatói hálózatot fontosnak tartja, de hitelességükkel kapcsolatban különféle aggályokat is megfogalmaztak.

A teljes cikket csak regisztrált felhasználóink olvashatják. Kérjük jelentkezzen be az oldalra vagy regisztráljon!

A kulcsos tartalmak megtekintéséhez orvosi regisztráció (pecsétszám) szükséges, amely ingyenes és csak 2 percet vesz igénybe.
E-mail cím:
Jelszó:
B. PAPP LÁSZLÓ
a szerző cikkei

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
hirdetés