Gyógyítás
Idén ötödször lehet szavazni az év kórházára
2009. október 12. 15:02

A honlapra látogatók orvos-szakmai ellátás, ápoló- és szakszemélyzet, kórházi infrastruktúra, ellátás, valamint környezet és tisztaság szempontjából pontozhatják az egészségügyi intézményeket. Az öt kategóriagyőztes mellett kihirdetik az abszolút győztes intézményt is, amely egy évig viselheti az Év Kórháza kitüntetést – mondta Kocsis Gábor, a kezdeményezés főszervezője, a HáziPatika.com ügyvezető igazgatója hétfőn a sajtó képviselőinek tartott tájékoztatón Budapesten. Hozzátette, hogy idén a szavazás menete módosul a korábbi évek gyakorlatához képest, hiszen az új rendszerben minden interneten leadott szavazatot egy alapdíjas SMS elküldésével is meg kell erősíteni, elősegítve a szavazás biztonságos és tiszta menetét.
.gif)
A Semmelweis Egyetem Kardiológiai Központjában tartott sajtótájékoztatón Kocsis Gábor ismertette annak a kutatásnak az eredményét, amelyet a korábbi évek díjazottjainak – tíz kórháznak és klinikának – körében végeztek a szervezők. A kórházigazgatók többsége szerint elsősorban a kimagasló szaktudás és az emberséges bánásmód miatt érdemelte ki az általuk vezetett kórház az elismerő címet, noha az infrastruktúra, a páciensek komfortérzete és a betegellátás szervezettsége is hozzájárult a kitüntetéshez.
A felmérés szerint az intézmények büszkék voltak az Év Kórháza cím elnyerésére, az elismerésről értekezleteken, rendezvényeken, belső hírlevélben tájékoztatták a dolgozókat a vezetők. A dolgozók a kitüntetésről átlagosan két és fél hónapig beszéltek, de több kórházban fél évig is téma volt az elismerés. A kórházigazgatók válaszai alapján a kezdeményezés kedvező módon motiválta a dolgozókat, volt olyan kórház, ahol a betegek hónapokig emlegették a kitüntetést. Az egyik nyertes intézményben az elismerés hatására a betegforgalom a sokszorosára növekedett.
Az Év Kórháza programot a szervezők azzal a szándékkal indították el négy évvel ezelőtt, hogy láttassák a hazai kórházak, az egészségügyi ellátás színvonalát, és felhívják a figyelmet a kedvező példákra is.
.gif)
A Semmelweis Egyetem Kardiológiai Központjában tartott sajtótájékoztatón Kocsis Gábor ismertette annak a kutatásnak az eredményét, amelyet a korábbi évek díjazottjainak – tíz kórháznak és klinikának – körében végeztek a szervezők. A kórházigazgatók többsége szerint elsősorban a kimagasló szaktudás és az emberséges bánásmód miatt érdemelte ki az általuk vezetett kórház az elismerő címet, noha az infrastruktúra, a páciensek komfortérzete és a betegellátás szervezettsége is hozzájárult a kitüntetéshez.
A felmérés szerint az intézmények büszkék voltak az Év Kórháza cím elnyerésére, az elismerésről értekezleteken, rendezvényeken, belső hírlevélben tájékoztatták a dolgozókat a vezetők. A dolgozók a kitüntetésről átlagosan két és fél hónapig beszéltek, de több kórházban fél évig is téma volt az elismerés. A kórházigazgatók válaszai alapján a kezdeményezés kedvező módon motiválta a dolgozókat, volt olyan kórház, ahol a betegek hónapokig emlegették a kitüntetést. Az egyik nyertes intézményben az elismerés hatására a betegforgalom a sokszorosára növekedett.
Az Év Kórháza programot a szervezők azzal a szándékkal indították el négy évvel ezelőtt, hogy láttassák a hazai kórházak, az egészségügyi ellátás színvonalát, és felhívják a figyelmet a kedvező példákra is.
MTI