hirdetés
hirdetés
2024. november. 05., kedd - Imre.
hirdetés

Felmérés az OTC-reklámokról

 A Mediagnozis adatai alapján a harmadik legnagyobb reklámköltő iparág a vény nélküli gyógyszegyógyszerek, illetve a gyógyhatású készítmények piaca. A listaáron mért közel 23 milliárd forintos költés 23 százalékos növekedés a tavalyi évhez képest – ezzel az 5. helyről a 3. helyre ugrott az OTC-piac, megelőzve például a bankok vagy a szeszes italok hirdetéseit.
 A Roche és a Wyeth 3 milliárd forint feletti listaáras költéssel abszolút vezetője ennek a piacnak. A 2005-ös OTC-hirdetési eloszlásra a Roche felvásárlása lehet a legnagyobb hatással. A svájci cég Consumer Healthcare részlegének új tulajdonosa a Bayer, amely 765 milliós költéssel (9. hely) szintén meghatározó szereplője a vény nélkül kapható gyógyszerek piacának.

A teljes cikket csak regisztrált felhasználóink olvashatják. Kérjük jelentkezzen be az oldalra vagy regisztráljon!

A kulcsos tartalmak megtekintéséhez orvosi regisztráció (pecsétszám) szükséges, amely ingyenes és csak 2 percet vesz igénybe.
E-mail cím:
Jelszó:
Marketingpirula
a szerző cikkei

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
hirdetés