A mentők napján indult el a Médiaunió kampánya
Mentés másként címmel a mentők napján, május 10-én indította el országos társadalmi célú kampányát a Médiaunió Alapítvány, írja a Kreatív.
- OMSZ: "hősképzéssel" ünneplik a mentők napját
- Véradásra kéri a lakosságot az ünnepek előtt és után az OVSZ
- Applikációval és jó tanácsokkal segít a mentőszolgálat karácsonykor
- Videóhívás funkcióval bővül az ÉletMentő applikáció
- Ennyi jut az iskolai újraélesztési programra
- Folytatódik a Legyél hős! program
- Már több életet is megmentett a Szív City
A Médiaunió Alapítvány az elsősegélynyújtás és a véradás fontosságára azért kívánja felhívni a figyelmet, mert a magyarok többsége annak ellenére nem mer elsősegélyt nyújtani, hogy – elméletben – ismeri az újraélesztés technikáját. Pedig ha az összeesés utáni pillanatokban azonnal megkezdenék az újjáélesztést, évente több ezer magyar ember életét lehetne megmenteni.
A Rajtad is múlik szlogenű kampányban azt kérik, hogy a felhasználók töltsék le az Országos Mentőszolgálat ÉletMentő applikációját, és ha valaki már ismeri az újraélesztés technikáját, csatlakozzon a SZÍV City applikáció életmentő közösségéhez. Azt is javasolják, hogy minél többen jelentkezzenek véradónak, mivel egyetlen véradással három emberen lehet segíteni.
A kampány részleteit a Médiaunió YouTube-csatornáján és Facebook-oldalán lehet követni, és itt lehet megtudni azt is, hogy mit kell tenni, ha valaki a környezetünkben rosszul lesz, írja a Kreatív.