"Szakíts és lépj tovább!" - hosszú távú fogamzásgátlás c. pályamű
Pályázó: Progressive Studio Kft.
Kategória: Esemény, mint betegedukációs eszköz
3. helyezett lett.
A Kezedben a döntés egy olyan éves, a lakikusokat célzó Bayerkampány, amelynek fő célja a fiatal nők figyelmének felhívása a méhen belüli hormonális fogamzásgátló eszközökre. A ::progressive:: reklámügynökség egy speciális tartalommal készített social media oldallal, a kampányt támogató PR aktivitással és egy rendhagyó rendezvénnyel szólította meg a célcsoportot. A 18-26 éves korosztálynak szóló „Szakíts és lépj tovább” esemény nem véletlenül esett Valentin-napra: a romantikus iránnyal szembemenő esemény mind a média, mind a fiatal nők figyelmét felkeltette.
A célcsoportnak támogatásra volt szüksége ahhoz, hogy képesek legyenek változtatni életükön, egészségük érdekében. A sikeres rendezvény abban segített nekik, hogy meghozzák saját döntéseiket, és megtalálják a számukra legmegfelelőbb lehetőségeket (a fogamzásgátlásban is). Az esemény tervezésénél fontos szempont volt, hogy olyan, hiteles szakmai előadásokkal tarkított, érdekes aktivitásokat biztosító rendezvény szülessen, mely a hosszú távú fogamzásgátló módszerek megismerését is segíti.
A rendezvényen szakértők, edukációs anyagok és izgalmas programok segítette a közel 200, 18-30 év közötti fiatal nőt, hogy nyitottabbá váljanak az új, ismeretlen dolgok befogadására. Közel 50 darab online, offline sajtómegjelenéssel és hirdetésekkel mintegy 128.000 főt sikerült megszólítani, míg a BetegEdukációs Projektek Versenyén 3. helyezést ért el az Esemény kategóriában a ::progressive:: reklámügynökség által kidolgozott és lebonyolított rendezvény.
https://www.youtube.com/watch?v=3eN_7FREXKs