hirdetés

Gyógyszerkommunikációs konferencia

Szeptember 29-i konferenciánkon a népszerű tartalommarketing (branded content, native marketing) lehetőségeit, alkalmazhatóságát járjuk körbe a gyógyszerkommunikáció szemszögéből.

Időpont:
2016. szeptember. 29. 09:00
Helyszín:
Müpa Budapest (1095 Budapest, Komor Marcell u. 1.)

9:00 - 9:30 Regisztráció

9:30 - 9:50 Contagious Insights/Fertőző Megértés (angol nyelvű előadás)
                  Bakamo Social:
                  Mahmoud Ghazal, managing director

9:55 - 10:15 A content marketing lehetőségei és korlátai a gyógyszergyártók szemével - friss kutatás alapján
                   Inspira Research:
                   Géczi Tamás, ügyvezető partner
                   Szerencsés Dóra, health research director, partner

10:20 - 10:40 Hogyan mérjük a content marketinget?
                      TNS-Hoffmann:
                       Perjés Tamás, média és TGI szektorvezető

10:45 - 11:05 Tartalommenedzsment folyamata, idő és erőforrásigény
                      Starski - content+marketing ügynökség
                      Román Balázs, kreatív tartalmi vezető

11:10 - 11:30 Kávészünet

11:35 - 11:55 SEO és/vagy tartalommarketing?
                      Intima.hu:
                      Matics Kata, ügyvezető igazgató

12:00 - 12:30 Ki állítja elő a contentet? Mennyire speciális a gyógyszeripar contentje?
                      OMD:
                      Szabó Edina, ügyvezető igazgató
                      Uniomedia:
                      Balatoni Zsófia, ügyvezető igazgató
                      Nők Lapja Café:
                      Pácsonyi Daniella, főszerkesztő
                      Richter Gedeon:
                      Beke Zsuzsanna, vállalati kommunikációs igazgató

12:35 - 12:55 DTC kampány hatásmérés - egy előremutató pilot tanulságai
                      Richter Gedeon:
                      Beke Zsuzsanna, vállalati kommunikációs igazgató
                      Inspira Research:
                      Géczi Tamás, ügyvezető igazgató
                      MediWifi:
                      
Dudás Ágnes

13:00 - 13:20 Best practices: Healthcare marketing impact győztesek 2015
                      Professional Publishing Hungary:
                      Szigeti Péter, tartalomfejlesztési vezető 

13:25 - 14:10 Ebédszünet

14:15 - 14:45 Megvalósult content marketing megoldások
                      Sanofi:
                      Nika Ágota, marketingvezető

14:50 - 15:10 CMA Fődíjas: A fertőtlenítés csodái
                      Uniomedia:
                      Balatoni Zsófia, ügyvezető igazgató
                      Unilever:
                      Aranyi László, Domestos kategória menedzser

15:15 - 15:35 Hogyan beszéljünk nyíltan egy sikamlós és sokak számára tabu női témáról?
                      Nők Lapja Café:
                      Pácsonyi Daniella, főszerkesztő

15:40 - 16:00 Szegmentált üzenetek egy Rx termékre
                      GlaxoSmithKline:
                      Nagy Veronika, terápiás area manager

16:05 - 16:25 Tartalommarketing megoldások a közelmúltban, FMCG termékekre
                      
Neo Interactive:
                      
Soós Gergely, ügyvezető igazgató

16:30 Konferencia zárása

 

Jelentkezés: 

Részvételi díj49 900 Ft + áfa / fő
Csoportos jelentkezés 3 főtől: 39 900 Ft + áfa / fő
Féléves Üzlet&Pszichológia előfizetéssel és HungaryCard BASIC-kel:
jegyár + 3000 Ft + áfa / fő (a csomag értéke: 8000 Ft)

 Letöltöm a jelentkezési lapot!

 

Kapcsolat:

Hasznos Nelly
e:  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
  t: 06 1 430 4527

 

A konferencia programját folyamatosan frissítjük, a programváltozás jogát fenntartjuk.
A rendezvényre való regisztráció a részvételi díj elfogadásának és megrendelésnek minősül, a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
A részvételi díjról számlát postázunk ki a megadott címre, 8 napos fizetési határidővel. Az étel és ital közvetített szolgáltatás.
A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülnek.

Az esemény szponzora:
CM Sales
adboom
hirdetés

letölthető fájlok

Eseménynaptár

 

h

k

sz

cs

p

sz

v

 
 
    01 02 03 04 05 06  
  07 08 09 10 11 12 13  
  14 15 16 17 18 19 20  
  21 22 23 24 25 26 27  
  28 29 30 31        
 
hirdetés

A környéki idegrendszer megbetegedéseit összefoglaló néven neuropátiáknak hívjuk. A neuropátiák jóval gyakoribbak, mint a központi idegrendszer betegségei, mégis méltatlanul a neurológia „perifériáján” helyezkednek el.

A december végén megjelent jogszabály változások, így a fix díj elvonása, és az új indikátor rendszer bevezetése korántsem segíti a magyar közfinanszírozott alapellátás működését.