hirdetés
2024. április. 18., csütörtök - Andrea, Ilma.

Novembertől egészségbiztosítást is ad az OTP Egészségpénztár

A magyar munkavállalók több mint 50 százaléka anyagi okokból, vagy pénzügyi megfontolásból nem kötött még egészségbiztosítást – derült ki az OTP Egészségpénztár megbízásából készült kutatásból. Nekik nyújthat megoldást a jelenleg is már 260 000 tagot számláló OTP Egészségpénztár tagjai és hozzátartozói számára elérhető új szolgáltatás.

Az OTP Egészségpénztár megbízásából, készített készült reprezentatív kutatás eredményei szerint a hazai 25 és 50 év közötti magyar munkavállalók 34 százaléka azért nem kötött még egészségbiztosítást, mert túl drágának találja az elérhető konstrukciókat, míg 24 százalékuk úgy vélekedett, hogy nem érné meg, hiszen nem tudná kihasználni.

Idén november elsejétől az egyik legnagyobb hazai egészség- és önsegélyező pénztár azonosított és pozitív egyenleggel rendelkező tagjai havi 119 forintért az újonnan induló Hello Egészség Bázis egészségbiztosítási csomag biztosítottjaivá válnak. [1] Az új termékről az OTP Egészségpénztár e-mailben értesítette tagjait, akik november végéig nyilatkozatban vagy a www.otpportalok.hu oldalon díjmentesen rendelkezhetnek a szolgáltatás lemondásáról, illetve a szolgáltatás ezt követően is bármikor lemondható.  

„Azt láttuk, hogy az elmúlt három évben egyre többen egyre nagyobb összegeket fordítanak a magán-egészségügyi költségeik fedezésére, az elmúlt három évben a bővülés meghaladta a 11%-ot. Így elérkezettnek tartottuk az időt, hogy elérhetővé tegyünk egy új szolgáltatást, ami ezen tagjainknak nyújthat támogatást, olyan díj mellett, ami a kutatásaink szerint még elfogadható lehet” – számolt be a Hello Egészség Bázis Csomag bevezetéséről Studniczky Ferenc, az OTP Egészségpénztár ügyvezető igazgatója.  „Ugyanakkor nem szeretnénk megállni itt, célunk, hogy összetettebb csomagokat is kidolgozzunk, tette hozzá.

Az új biztosítási csomag részeként a biztosított pénztártagok november elsejétől  többek között jogosultak 5 munkanapon belüli teljes körű járóbeteg-szakellátás szervezésre, elérhetővé válik számukra egy éjjel-nappal hívható orvosi call center, ahol gyakorló orvosok segítségét is kérhetik, vagy igénybe vehetnek például egynapos sebészeti szolgáltatást akár 200 000 forint értékben.  Emellett a biztosított tagok jogosulttá válnak nagyértékű képalkotó diagnosztikai vizsgálatokra, illetve kritikus betegség diagnosztizálása esetén megnyílik számukra egy egymillió forint értékű költségkeret, mely három éven keresztül felhasználható az igénybe vett egészségügyi szolgáltatásokra.

Az OTP Egészségpénztár tagjai az új szolgáltatással egy rendkívül kedvező lehetőséget érnek el. A biztosítási csomag olyan szolgáltatásokat is kínál, melyek még a cégek által a munkavállalóknak nyújtott egészségbiztosításokban sem jellemzők. Ilyen például a kritikus betegségek diagnosztizálása esetén megnyíló egymilliós költségkeret, melyből több mint húszféle betegség diagnosztizálása esetén térítjük az egészségügyi szolgáltatások számláit a feltételekben meghatározottak szerint, ráadásul nem csak a diagnosztizált betegséggel összefüggésben, hanem egyéb panaszokra is. Emellett a teljeskörű járóbeteg-szakellátás szervezésben is többet nyújthat az új egészségbiztosítás, hiszen sok céges biztosítással ellentétben mi azokat a vizsgálatokat is megszervezzük, melyek térítésére egyébként nem terjed ki az ellátás”, mondta el Oláh Attila, a Groupama Biztosító egészségbiztosítási ágazatvezetője.

Az OTP Egészségpénztár és a Groupama Biztosító a novembertől jövő februárig tartó időszakban szeretné felmérni a szolgáltatás iránti nyitottságot, az ügyfelek igényeit. Így a komplexebb, nagyobb biztosítási csomagokat már ennek fényében, a tagok preferenciáinak beépítésével tudják ajánlani.

További információ a szolgáltatásról:

https://www.otpegeszsegpenztar.hu/hu/biztositas

A kutatásról:

Az adatfelvétel módja: Kérdőíves kutatás a Pulzus applikáció és telefonhívások segítségével.  Az applikációban a technológiai sajátosságok miatt a fiatalabb korosztály felülreprezentált. A reprezentativitás elérése érdekében az idősebb válaszadókat automata telefonhívásos módszerrel értük el. Az így létrejött 1030 fős végső válaszadói minta a 25-50 éves magyar lakosságot reprezentálja nem, kor és iskolai végzettség szerint.



[1] Minden 16 és 74 év közötti pénztártag, akinek a számláján rendelkezésre áll az első havi biztosítási díj, és a november elsejei indulást megelőző 30 napban nem nyilatkozott a szolgáltatás lemondásáról

(forrás: Café PR)
hirdetés

Könyveink