2025. szeptember. 04., csütörtök - Rozália.
hirdetés
hirdetés

Ők az első MedCom shortlistesei

Első alkalommal rendezte meg kiadónk, a PPH Media a kimondottan egészségügyi/gyógyszeripari marketingmegoldásoknak szóló versenyét, mutatjuk, kik jutottak az élő zsűri elé. 

A versenyre a gyógyszergyáraktól kezdve a magánegészségügyi szolgáltatókon és a kommunikációs ügynökségeken át a betegszervezetekig bárki nevezhetett egészségügyi dolgozóknak és laikusoknak készült megoldásokkal, az elmúlt két évből. A zsűriben olyan szakemberek foglaltak helyet, akiknek komoly tapasztalatuk volt a gyógyszeripari/egészségügyi marketing terén, de jelenleg nem ilyen területen dolgoznak. 

A zsűri többször is élt a kategóriaátsorolás lehetőségével, így egyes pályázatok nem abban a kategóriában szerepelnek, ahova a pályázó nevezte őket. Az alábbi projektek jutottak shortlistre: 

I.CÉLCSOPORT SZERINT

1. B2C - laikus kommunikáció

a) Print

COOLTAS – Képregényalapú edukációs kampány a HPV megelőzéséért
Nevező: Mályvavirág Alapítvány

Saját készítésű edukációs mesekönyv gyermek páciensek részére
Nevező: Doktor Plusz Magánegészségügyi Központ

b) Digitális megoldások:

Mert az egészség nem ismer tabukat!
Nevező: Procto-Med Kft.

Életmódkockázat felmérés 
Nevező: Prima Medica Holding Zrt.

d) Film és video

A gyógytorna szerepe sclerosis multiplexben
Nevező: Sandoz Hungária Kft.
Társnevező: Origami Group Kft.

Noacid Control Image TVC & online videók
Nevező: VML
Megbízó: Egis Gyógyszergyár Zrt.

f)  PR kampányok

Láthatatlan veszélyek ellen látható védelem - az online térben is
Nevező: Noguchi
Megbízó: Egis Gyógyszergyár Zrt.

h) Saját csatornák és applikációk

Szív City - Szívügyünk az életmentés
Nevező: Effectivo Communications
Megbízó: Szív City

Semmelweis HELP
Nevező: Semmelweis HELP

Demenciatérkép webapplikáció
Nevező: Feledhetetlen Alapítvány a demenciával élőkért és az őket gondozókért
Társnevező: Ziffer Gabriella Product designer

i) Integrált kampányok 

Vénák hete
Nevező: Servier Hungária Kft.
Társnevező: Avantgarde Group

Az észrevétlen kampány
Nevező: Mito
Megbízó: Telekom

Mielóma multiplex kampány - Az Idő Perspektívája
Nevező: PR-ego Kft.
Megbízó: Johnson & Johnson

Férfiegészség kampány
Nevező: PR-ego Kft.
Megbízó: Johnson & Johnson

k) Employer branding

Mission Possible
Nevező: Age 'N' See Kft.
Megbízó: Egis Gyógyszergyár Zrt.

2. B2B szakmai kommunikáció

b) Digitális megoldások

Digitális kampány a kézsebészek közösségének elérésére
Nevező: FutureManagement Online Marketing Ügynökség
Megbízó: FESSH

c) Integrált megoldások

Együtt nincs határ! – Érzelmi márkaépítés saját csatornákon keresztül
Nevező: PHOENIX Pharma Zrt.

III. Üzenet szerint

2. Awareness/edukációs kampányok

Mozgás Receptre program
Nevező: V.M.komm Kommunikációs Tanácsadó Kft.
Megbízó: Magyar Életmód Orvostani Társaság

Az észrevétlen kampány
Nevező: Mito
Megbízó: Telekom

Demenciatérkép webapplikáció
Nevező: Feledhetetlen Alapítvány a demenciával élőkért és az őket gondozókért
Társnevező: Ziffer Gabriella Product designer

Egy új korszak kapujában: védelem a születés pillanatától ABRYSVO kampány összefoglaló
Nevező: Deepinsight Kft.

A MedCom verseny díjátadóját október 29-én tartjuk a Mixát Udvar (1088,  Budapest, Krúdy u. 7.), regisztrálni itt lehet

 

(forrás: Kreatív Online)

cimkék

hirdetés

Könyveink