Ők az első MedCom shortlistesei
Első alkalommal rendezte meg kiadónk, a PPH Media a kimondottan egészségügyi/gyógyszeripari marketingmegoldásoknak szóló versenyét, mutatjuk, kik jutottak az élő zsűri elé.
A versenyre a gyógyszergyáraktól kezdve a magánegészségügyi szolgáltatókon és a kommunikációs ügynökségeken át a betegszervezetekig bárki nevezhetett egészségügyi dolgozóknak és laikusoknak készült megoldásokkal, az elmúlt két évből. A zsűriben olyan szakemberek foglaltak helyet, akiknek komoly tapasztalatuk volt a gyógyszeripari/egészségügyi marketing terén, de jelenleg nem ilyen területen dolgoznak.
A zsűri többször is élt a kategóriaátsorolás lehetőségével, így egyes pályázatok nem abban a kategóriában szerepelnek, ahova a pályázó nevezte őket. Az alábbi projektek jutottak shortlistre:
I.CÉLCSOPORT SZERINT
1. B2C - laikus kommunikáció
a) Print
COOLTAS – Képregényalapú edukációs kampány a HPV megelőzéséért
Nevező: Mályvavirág Alapítvány
Saját készítésű edukációs mesekönyv gyermek páciensek részére
Nevező: Doktor Plusz Magánegészségügyi Központ
b) Digitális megoldások:
Mert az egészség nem ismer tabukat!
Nevező: Procto-Med Kft.
Életmódkockázat felmérés
Nevező: Prima Medica Holding Zrt.
d) Film és video
A gyógytorna szerepe sclerosis multiplexben
Nevező: Sandoz Hungária Kft.
Társnevező: Origami Group Kft.
Noacid Control Image TVC & online videók
Nevező: VML
Megbízó: Egis Gyógyszergyár Zrt.
f) PR kampányok
Láthatatlan veszélyek ellen látható védelem - az online térben is
Nevező: Noguchi
Megbízó: Egis Gyógyszergyár Zrt.
h) Saját csatornák és applikációk
Szív City - Szívügyünk az életmentés
Nevező: Effectivo Communications
Megbízó: Szív City
Semmelweis HELP
Nevező: Semmelweis HELP
Demenciatérkép webapplikáció
Nevező: Feledhetetlen Alapítvány a demenciával élőkért és az őket gondozókért
Társnevező: Ziffer Gabriella Product designer
i) Integrált kampányok
Vénák hete
Nevező: Servier Hungária Kft.
Társnevező: Avantgarde Group
Az észrevétlen kampány
Nevező: Mito
Megbízó: Telekom
Mielóma multiplex kampány - Az Idő Perspektívája
Nevező: PR-ego Kft.
Megbízó: Johnson & Johnson
Férfiegészség kampány
Nevező: PR-ego Kft.
Megbízó: Johnson & Johnson
k) Employer branding
Mission Possible
Nevező: Age 'N' See Kft.
Megbízó: Egis Gyógyszergyár Zrt.
2. B2B szakmai kommunikáció
b) Digitális megoldások
Digitális kampány a kézsebészek közösségének elérésére
Nevező: FutureManagement Online Marketing Ügynökség
Megbízó: FESSH
c) Integrált megoldások
Együtt nincs határ! – Érzelmi márkaépítés saját csatornákon keresztül
Nevező: PHOENIX Pharma Zrt.
III. Üzenet szerint
2. Awareness/edukációs kampányok
Mozgás Receptre program
Nevező: V.M.komm Kommunikációs Tanácsadó Kft.
Megbízó: Magyar Életmód Orvostani Társaság
Az észrevétlen kampány
Nevező: Mito
Megbízó: Telekom
Demenciatérkép webapplikáció
Nevező: Feledhetetlen Alapítvány a demenciával élőkért és az őket gondozókért
Társnevező: Ziffer Gabriella Product designer
Egy új korszak kapujában: védelem a születés pillanatától ABRYSVO kampány összefoglaló
Nevező: Deepinsight Kft.
A MedCom verseny díjátadóját október 29-én tartjuk a Mixát Udvar (1088, Budapest, Krúdy u. 7.), regisztrálni itt lehet.